نسخه چاپی

ماجرای ازدواج دختر جوان با قاتل پیر

دختر 26 ساله‌ای كه در ملاقات‌ها دل به یك پیرمرد قاتل سپرده بود، از مسئولان زندان اجازه ازدواج گرفت.

به گزارش نما روزنامه ایران نوشت: قاتل 80 ساله آمریکایی مجوز ازدواج با دختر 26 ساله‌ای را در زندان گرفت.

«چارلز منسون» که به جرم قتل هفت نفر از 40 سال پیش در زندان به سر می‌برد، در ملاقات‌های متعدد این دختر جوان با او آشنا شده است. از آنجا که این دختر علاقه زیادی به این قاتل پیدا کرده بود، با تلاش فراوان مقامات دادگاه را به صدور مجوز متقاعد کرد تا با هم ازدواج کنند.

«افتون ایلین برتون» دختر 26 ساله از سال‌ها پیش برای نزدیک‌تر شدن به این قاتل پیر به «کورکوران» کالیفرنیا نقل مکان کرده بود تا در نزدیکی‌های زندان سکونت کند و بتواند به ملاقات قاتل پیر برود. این دختر جوان که در رسانه‌ها خود را با نام «استار» معرفی کرده، در تأیید خبر ازدواجش با این قاتل 80 ساله گفت: من عاشق او هستم و شک نکنید مراسم ازدواج ما تا ماه آینده در زندان برگزار خواهد شد.

طبق مجوز صادر شده، ایلین برتون و چارلز منسون برای برگزاری این مراسم علاوه بر زندانیان و مقامات زندان می‌توانند 10 میهمان از اقوام و دوستانشان را برای شرکت در مراسم عقدشان دعوت کنند.

چارلز منسون 44 سال پیش با همدستی سه زن مرتکب قتل هفت فرد بی‌گناه شده بود. او و همدستانش پس از جلسات مختلف دادگاه به اعدام محکوم شدند اما با اعلام ممنوعیت اعدام در کالیفرنیا این حکم به حبس تبدیل شد. در طول این سال‌ها یکی از زنان همدست چارلز منسون بر اثر ابتلا به سرطان در سلول زندان جان خود را از دست داد اما دو زن دیگر همچنان در حبس هستند.

چارلز منسون تا به حال 12 بار درخواست عفو کرده که به نتیجه‌ای نرسیده است. طبق گزارش دادگاه، این مرد تا سال 2027 (13 سال دیگر) اجازه تکرار این درخواست را نخواهد داشت.

۱۳۹۳/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...