نسخه چاپی

دستنوشته ارسالی خبرنگار اعزامی نما به وین به آلن ایر

آمریكا میداند با چه كسانی مذاكره میكند؟

عکس خبري -آمريکا ميداند با چه کساني مذاکره ميکند؟

دستنوشته خبرنگار اعزامی پایگاه تحلیلی خبری نما به الن ایر سخنگوی فارسی زبان وزارت امور خارجه ایالات متحده امریكا منتشر شد.

خبرنگار اعزامی نما به وین نوشت:دیروز وقتی آقای الن ایر در جمع خبرنگاران حاظر شو فرصت را مغتنم دیدم تا دستنوشته ای از جانب مردم ایران به ایشان داده و ایشان متعاقبا به مقامات مسولشان اطلاع رسانی کنند.

بسمه تعالی

جناب آقای الن ایر سخنگوی فارسی زبان وزارت امور خارجه آمریکا
سلام
این دست نوشته تقدیم به شما تا از طریق شما به مقامات بالاتر و تصمیم گیر واصل گردد و مبین خیلی از مطالب که مطمئناً تا به حال به آن توجه نکردید، گردد.
میدانید در میز مقابل شما نماینده چه مردمی نشسته و مذاکره میکند؟!
نماینده مردم ایران !
ir200.jpgمیدانی مردم ایران بزرگترین عشقشان و سرمشقشان کیست ؟ جالب اینجاست که نام عشق ایرانیها در نام رییس جمهور ایالات متحده هم هست اما این کجا و آن کجا . عشق و سر مشق ایرانیها امام حسین است . همانی که برگزیده خدا بر روی زمین بود اما در برابر زیاده خواه و زور گوی زمانش طوری ایستاد که نه تنها خود به فیض شهادت نائل آمد بلکه فرزندان و برادران و اصحاب و یاران را نیز تقدیم پروردگار کرد.
امام حسین درسش را خوب به ایرانیها و آزاده های جهان آموخت و ایرانیها نیز شاگردان خوبی بودند در مکتبشان . میتوانی آثارش را الان در سوریه لبنان عراق یمن بحرین و سایر نقاط جهان به وضوح مشاهده کنید .
در سوریه وقتی یک مجاهد داوطلب ایرانی با لهجه ایرانی الله اکبر میگوید خط مقدم جبه 30 متر جابجا میشود . فقط 1 تکبیر رزمنده ایرانی .
وقتی در عراق نام قاسم سلیمانی میاید فقط نامش خط مقدم جبهه چند صد متر جابجا میشود . ما سالهاست طوری تربیت شدیم که فقط به نبرد بزرگ فکر میکنیم و فرزندانمان را نیز همانطور تربیت کردیم که از ما مشتاقترند . ما درد نان نداریم که از بریده شدن نان بترسیم . شیرین ترین لحظه زندگیمان زمان شهادت ماست تا جان شیرین مان را در راه حسین و در راه ایستادگی در برابر ظالم فدا کنیم.
البته شاگرد ممتاز رهبر بزرگ ایران سید حسن نصرالله قبلا به شما گفت که اگر در معرکه ای نیاز به حضور ما باشد ما در معرکه فقط کفن پوش نخواهیم بود بلکه همراه کفن سلاح حمل خواهیم کرد و دشمن را به هزیمت خواهیم کشید. شما از مادران کشته هایتان در عراق و افغانستان چه میشنوید ؟! همه اعتراض میکنند که چرا فرزندان دلبندانشان را در جهت تامین منافع صهیونیستها و خودتان گرفتید . از مادران شهدای ما چه میشنوید ؟! خدایا این قربانی را از من بپذیر و توفیق شهادت به سایر فرزندان عطا کن . این است فرهنگی که در مقابل میز شما نشسته و مذاکره میکند.
ما ایرانیها داغدار حادثه شهادت مظلومانه اماممان حسینیم و شرمنده ایم که آن زمان نبودیم که ایشان را یاری کنیم اما الان در این برهه حساس به خون مقدس امام حسین سوگند میخوریم که حسین زمانمان رهبر عزیزمان را با جانمان ،مالمان و فرزندانمان نثار خونمان یاری خواهیم کرد.
محال است در تاریخ بنویسند ایرانیها تسلیم شدند.

لازم به ذکر است آلن ایر سخنگوي فارسي زبان وزارت امور خارجه آمريکا می باشد.

۱۳۹۳/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...