نسخه چاپی

احمدي‌نژاد بايد جلوي خيلي از مفاسد را مي‌گرفت

عدالت یعنی برخورد با معاون و وزیر

عکس خبري -عدالت يعني برخورد با معاون و وزير

دبیركل جامعه اسلامی اصناف و بازار گفت: فردی كه در رأس قوه مجریه است باید جلوی خیلی از مفاسد را می‌گرفت و بگیرد؛ عدالت یعنی هر فردی چه معاون اول و چه وزیر باشد با وی برخورد شود.

احمد کریمی‌اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار و عضو شاخص جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره حضور رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور در پرونده اختلاس بیمه و اذعان روزنامه ایران به این موضوع اظهار داشت: درباره مفاسد اقتصادی باید قبل از هر نوع فرافکنی فرصت را به گونه‌ای فراهم کنیم تا قوه قضائیه بتواند به نتیجه برسد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: ‌هر کسی که ادعای سلامت برای خود دارد چه فرد، دولت یا سازمان باید این فرصت را به دستگاه قضایی بدهد تا بتواند کار خود را انجام دهد.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار بر همین اساس به تأکید مقام معظم رهبری در برخورد با مفاسد اقتصادی اشاره و تصریح کرد: قوه قضائیه هیچ نوع تبعیضی را نباید قائل شود و هیچ شخصیتی را استثناء کند؛ خواست مردم این است هر فردی به هر صورتی که دستی بر آتش داشته به مجازات خود برسد حتی اگر از مسئولان نظام باشد.

وی با تأکید بر اینکه مجازات مسئولان نظام باید مضاعف باشد، گفت: مردم به مسئولان اطمینان کرده‌اند اما آنها این اطمینان را خدشه‌دار کرده‌اند و توقع دارند که بیش از دیگران این مسائل را رعایت کنند؛ از این رو آنها نظام را زیر سؤال بردند و دستگاه قضایی نه تنها نباید تخفیف قائل شود بلکه باید برخورد مضاعف کند.

کریمی‌اصفهانی ادامه داد: باید در این بیداری اسلامی الگوی جهان شویم و همه از ما الگو بگیرند؛ اگر دستگاه قضایی محکم برخورد نکند ریشه فساد کنده نمی‌شود و مجازات سست موجب تشویق دیگران به خیانت می‌شود.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار در پایان خاطرنشان کرد: فردی که در رأس قوه مجریه است خودش باید جلوی خیلی از این مفاسد را می‌گرفت؛ عدالت یعنی هر فردی چه معاون اول و چه وزیر باشد با وی برخورد شود.

۱۳۹۱/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...