نسخه چاپی

دلخوری شدید فتح الله زاده از رویانیان

علی فتح الله زاده، مدیر عامل تیم استقلال، مذاكرات لازم را با كریم انصاری فر انجام داده و حتی مدعی شده كه 90 درصد مذاكرات نهایی شده و انها منتظر پایان بازی ایران و قطر هستند اما حریف جلوتر از انهاست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدير عامل پرسپوليس مذاكراتي را با اين مهاجم انجام داده است و گفته مي شود كه پيشنهاد قابل توجهي نيز به اين بازيكن ارائه شده است تا وي بپذيرد كه فصل آينده را در جمع قرمزها سپري كند، اين اتفاق در حالي است كه فتح الله زاده حسابي از عملكرد و اتفاقات اخير دلخور و ناراحت است و خواستار اين شد كه پرسپوليس ها در خصوص جذب گزينه هاي خود اقدامي لازم را انجام دهند و وارد بازار نقل و انتقالات استقلال نشوند.

شايان ذكر است، مدير عامل تيم استقلال، ناراحتي خود را اعلام كرده است، آبي ها مدعي شدند كه پرسپوليس نبايد به دنبال گزينه هايي باشد كه استقلال با آنها به توافق رسيده است زيرا اين اتفاق خوشايند نيست.

گفتني است، رويانيان با شرايطي كه در فصل نقل و انتقالات ايجاد كرده قصد دارد وضعيت را براي تيم قرمزها تغيير دهد و اين در حالي است كه پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات ، به حريف خود پيشي گرفته و در حالي كه فتح الله زاده فصل پيش، استقلال را كهكشاني بست اين وضعيت در مورد پرسپوليس اين فصل تكرار شده است.

گفته مي شود كه اعتراض و دلخوري مديريت استقلال به اطلاع رويانيان رسيده است اما اين در حالي است كه مديريت پرسپوليس اعلام كرده تمامي سعي و تلاش خود را براي بسته شدن يك تيم خوب براي فصل آينده انجام مي دهد و توجهي به حرف و حديثها ندارد.

۱۳۹۱/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...