نسخه چاپی

چك باشگاه استقلال توسط نماینده به انصاری فرد رسید

هم اكنون مهاجم ملی پوش به سوژه داغی تبدیل شده است وی قصد دارد در یك تیم بزرگ حضور یابد اما هنوز در این خصوص تصمیم گیری نكرده است و مسئولان استقلال و پرسپولیس بر سر جذب وی وارد جنگ شدند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، پس از اقدام مسئولان پرسپوليس، مبني بر مذاكره با اين مهاجم استقلالي ها دلخور شدند و اعتراض خود را به نحوه مذاكره با انصاري فرد اعلام داشتند زيرا آن ها مدعي شدند كه مذاكره با اين بازيكن كاملا مثبت است و كريم انصاري فرد بعد از بازي با قطر استقلالي مي شود اين در حالي است كه پرسپوليسي ها نيز براي پرداخت مبلغي به اين بازيكن براي راضي كردن وي اقدام كردند .

گفتني است ، مسئولان استقلال نماينده خود را راهي محل اردوي تيم ملي كردند تا بتوانند مذاكره اي را با اين بازيكن تدارك ديده و اين مهاجم را از حضور در جمع قرمزها منصرف كنند.

از طرفي چك نقدي 200 ميليون تومان نيز از سوي مسئولان تيم استقلال در اختيار نماينده باشگاه قرار گرفته است تا به انصاري فرد تحويل داده شود و اين بازيكن پس از ديدار با تيم ملي قطر قرار داشت را با استقلال نهايي كند.

شايان ذكراست ، پس از حضور سيد جلال حسيني در جمع قرمزها و دوري وي از استقلالي مسئولان و مربيان اين تيم تصميم دارند هر طور شده انصاري فرد را جذب كنند تا اين بازيكن بمب علي فتح الله زاده لقب بگيرد.

مدير عامل استقلال كه فصل پيش بازيكنان بزرگي را جذب كرد براي فصل جديد با جنجال حضور بازيكن روبرو نشده است به همين دليل قرارداد با انصاري فرد شرايط را براي آبي ها تغيير مي دهد.

۱۳۹۱/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...