نسخه چاپی

اعلام برائت محمد فرهادی از فتنه 88

عکس خبري -اعلام برائت محمد فرهادي از فتنه 88

سخنگوی كمیسیون آموزش مجلس گفت: وزیر پیشنهادی علوم با محكوم كردن فتنه ۸۸ گفت: من هیچ نامه ای را در ایام فتنه امضا نكردم.

به گزارش نما، قاسم جعفری، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به نشست مشترک کمیسیون آموزش مجلس با محمد فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: وزیر پیشنهادی علوم در این جلسه عنوان کرد که من فتنه 88 را محکوم می‌کنم و ادامه داد که من در سال 88 در بحث تهیه برنامه‌های بهداشت و درمان میر حسین موسوی بودم، اما پس از آن هیچ دخالتی در امور نداشتم و هیچ نامه‌ای را امضا نکردم و نامه‌ای هم که نام من پای آن آمده بنده آن را امضا نکردم و بنده این کار را تقبیح می‌کنم.



وی افزود‌: فرهادی در این جلسه اظهار داشت که من تیم خودم را دارم و از افرادی استفاده خواهم کرد که نظام، انقلاب و رهبری را قبول داشته باشند و در جهت مصالح آموزش عالی کشور حرکت کنند، از تشکل‌هایی همچون بسیج نیز برای انتصابات و به‌کارگیری افراد استفاده خواهم کرد.



سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی علوم گفت که برای بازبینی رشته‌ها در دانشگاه به ویژه در مورد رشته‌های میان‌رشته‌ای و چند رشته‌ای تلاش می‌کنم و به نشریات مسئله‌دار و ضدانقلاب قطعا اجازه فعالیت نخواهم داد و با کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، باید برخورد قانونی صورت گیرد.



جعفری تصریح کرد: وزیر پیشنهادی علوم عنوان کرد که با اساتید هنجارشکن از طریق کمیته‌های انضباطی حتما برخورد خواهم کرد و تهیه سند تحول در نظام آموزش عالی در دستور کار وی است و موضوع بورسیه‌ها نیز با نظارت کمیته منتخب کمیسیون آموزش مجلس به طور عادلانه مورد رسیدگی قرار گیرد.



وی ادامه داد: در مورد دانشگاه آزاد نیز فرهادی عنوان کرد که دانشگاه آزاد باید در قالب برنامه‌های شورای گسترش حرکت کند و موضوع دانشجویان ستاره‌دار نیز مقرر شد تا برخوردهای قانونی و منطقی صورت گیرد.



سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس همچنین بیان داشت: کمیسیون آموزش مجلس موافقت مشروط خود را با وزارت محمد فرهادی اعلام می‌کند و چنانچه وی به قول‌های خود عمل کند، مخالفتی با وی نخواهد داشت.


۱۳۹۳/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...