نسخه چاپی

كلانی: این برد خیلی به من چسبید

حسین كلانی از پیشكوستان محبوب باشگاه پرسپولیس به احتمال زیاد به عنوان رئیس هیات مدیره این باشگاه انتخاب می‌ شود.

به گزارش نما ، قرار بود امروز در جلسه با وزیر او و جعفرکاشانی حکم بگیرند که به دلیل جلسه گودرزی وزیر وزارت ورزش این ملاقات انجام نشد. کلانی بعد از برد در دربی 79 گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

جلسه معارفه برگزار نشد

قرار بود امروز جلسه معارفه در وزارت ورزش برگزار شود اما به دلیل جلسه وزیر با نمایندگان مجلس این جلسه برگزتر نشد و ما یک نهار مجانی هم در وزارت ورزش در حراست خوردیم.

بچه ها غیرت به خرج دادند

پرسپولیس واقعا مقابل استقلال خوب بازی کرد و بچه ها غیرت به خرج دادند. پرسپولیسی ها هر چه در چنته داشتند رو کردند و با تمام توان در زمین ظاهر شدند.از اینکه تیمم برنده شده خیلی خوشحالم. مگر می‌ شود تیمم برنده شود و خوشحال نباشم؟

این برد به من چسبید

پرسپولیس برای نیم فصل دوم تقویت می‌ شود و بازی های بهتری انجام می‌ دهد. مطمئنا در ادامه لیگ پرسپولیس بیشتر مردم را خوشحال می‌ کند. بعد از کنار رفتن از فوتبال این بازی و برد 3 بر 2 با گل های ایمون زاید به من چسبید و لذت بردم. به تمام پرسپولیسی ها تبریک می‌ گویم.

نیمه اول داشتم دق می‌ کردم

در نیمه اول که پرسپولیس عقب بود واقعا داشتم دق می‌ کردم. البته مدافعان ما در نیمه زمین خودی بودند و من این روش را نمی‌ پسندم. پرسپولیس در مسابقات داخلی هیچ وقت نباید دفاع کند.

درخشان خوب بود

عملکرد درخشان در این بازی خوب بود. مگر می‌ شود مربی که در نیمه دوم باخت را با برد عوض کند بد باشد؟ عملکرد درخشان در این بازی واقعا خوب بود.

۱۳۹۳/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...