نسخه چاپی

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با نما مطرح كرد :

وعده فرهادی برای جا به جایی حلقه شكل گرفته در وزارت علوم

عکس خبري -وعده فرهادي براي جا به جايي حلقه شكل گرفته در وزارت علوم

جبار كوچكی نژاد گفت:فرهادی بیان داشت كه بحث بورسیه ها را پیگیری خواهد كرد و قول داد حلقه شكل گرفته در وزارت علوم و تحقیقات و انتصابات شكل گرفته را جا به جا نماید .

به گزارش نما ، جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در رابطه با گزینه پیشنهادی دکتر روحانی برای تصدی وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری گفت : نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در شب گذشته در جلسه ای با حضور وزیر پیشنهادی رییس جمهور برگزار کردند .
وی افزود : در این جلسه نمایندگان سوالات خود را بسیار واضح در رابطه بامسایل چون موضع ایشان در رابطه با فتنه 88 ، امضا نامه اساتید به رهبری، بورسیه ها و مطالبی که در رابطه با آن مطرح شد ، بحث شکل گیری حلقه ای در علوم و تحقیقات که این حلقه فعال در فتنه سال 88 بوده اند؛ و انتصاباتی که در وزارت علوم انجام گرفته ، و همچنین سوالاتی در حوزه آموزش و تحقیقات را مطرح کردند .
کوچکی نژاد در ادامه تصریح کرد : بعد از اتمام سوالات نمایندگان دکتر فرهادی، گزینه پیشنهادی تصدی وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری ، به سوالات مطروحه پاسخ گفتند و در نهایت ایشان فتنه 88 را محکوم کردند و اذعان داشت، نامه ای که منتسب به ایشان است را امضا نکرده است و امتناع کرده اند . همچنین ایشان بیان داشتند که بحث بورسیه ها را پیگیری خواهند کرد و قول دادند حلقه شکل گرفته در وزارت علوم و تحقیقات و انتصابات شکل گرفته را جا به جا نماید .
وی افزود : دکتر فرهادی از جهت ارایه برنامه نیز برنامه خوبی را اعلام کردند و عنوان کردند که ضعف هایی که در وزارت علوم وجود دارد ، در اسرع وقت پیگری خواهد کرد و این زمان از دست رفته را جبران خواهد نمود . در نهایت نمایندگان از پاسخ گویی ایشان قانع شدند .
این نماینده اصولگرا مجلس نهم به تشکیل جلسه دو فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان در صبح امروز (سه شنبه) خبر داد و اظهار داشت : امروز صبح جلسه ای با هماهنگی دو فراکسیون رهروان ولایت و اصولگراین با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . در این جلسه نمایندگان سوالات مشابهی را مطرح نمودند که به نظر می رسد دکتر فرهادی از اقبال بیشتری نسبت به وزاری پیشنهادی قبل در نمایندگان برای اعتماد رای وجود دارد .

۱۳۹۳/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...