نسخه چاپی

پژو 405 و پارس جدید در راهند

ايران خودرو به منظور پاسخگويي به نياز مشتريان ، پژو 405 و پارس را با تزيينات داخلي جديد عرضه مي کند. به گزارش ايسنا، نجاري - قائم مقام مدير عامل ايران خودرو در توليد، با اعلام خبر بالا گفت: از آن جا که پژو 405 سال ها بدون تغيير عرضه شده و هم چنين به منظور تسهيل نصب ايربگ سرنشين، ايران خودرو در نظر دارد تغييراتي را در تريم داخلي 405 و پارس به اجرا در آورد.

وي افزود: در نتيجه اين تغييرات که توسط مهندسي محصول و ساپکو در دست انحام است، نصب ايربگ سرنشين بر روي اين دو محصول نيز امکان پذير مي شود.

نجاري افزود: در تريم داخلي جديد 405 و پارس، داشبورد از نوع نرم به نوع سخت تبديل و پيش بيني مي شود که ضمن تغيير وضعيت ظاهري، اين دو خودرو زيباتر، به روزتر و مشتري پسندتر مي شوند.

قائم مقام مدير عامل ايران خودرو با اشاره به برنامه زمان بندي مهندسي محصول و ساپکو براي ساخت قالب هاي مربوط به قطعات جديد، پيش بيني کرد كه اين دو محصول با تزيينات جديد در سال جاري به توليد برسد.

او اظهار داشت: با نصب داشبورد جديد بر روي 405 و پارس، نه تنها نصب ايربگ دوم براي اين دو محصول نيز امکان پذير مي شود، بلکه محدوديت هاي استانداردي اين دو محصول نيز رفع مي شود.

۱۳۹۱/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...