نسخه چاپی

واكنش حماس به تصویب قانون«دولت یهودی»

«مشیر المصری» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در سخنانی اعلام كرد كه تصویب قانون «شناسایی اسرائیل به عنوان كشوری یهودی» بسیار خطرناك است و دلیل مستكبر بودن رژیم صهیونیستی است.

به گزارش نما به نقل از فارس، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در واکنش به تصویب قانون «شناسایی اسرائیل به عنوان کشوری یهودی» اعلام کرد که مردم فلسطین با اتحاد در مقابل این قانون خواهند ایستاد و اجازه عملی شدنش را نمی‌دهند.

«مشیر المصری» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در سخنانی اعلام کرد که تصویب قانون «شناسایی اسرائیل به عنوان کشوری یهودی» بسیار خطرناک است و دلیل مستکبر بودن رژیم صهیونیستی است.

بنا به گزارش وبگاه خبری «فلسطین الیوم»، المصری افزود: قانون مذکور طرح سازشی را هدف قرار گرفته است که برخی آن را می‌ستایند . دشمن بر اساس توطئه برنامه‌ریزی شده و با هدف سیطره کامل بر اراضی اشغالی در حال پیشروی است و رژیم اشغالگر مسئول تمام پیامدهای این قانون است.

وی در ادامه گفت: این قانون عملی نخواهد شد و مقاومت مراقب است . قانون مذکور نیاز به وحدت صفوف فلسطینی برای مقابله با آن دارد. ملت ما قادر به باطل کردن هر قانون صهیونیستی است و اربابان طرح سازش بهتر است از این طرح ناپاکی که به دشمن مشروعیت می‌دهد، دست بردارند.

المصری در پایان لغو تابعیت اهالی قدس را دلیل شکست و ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابل آتش‌فشان خشم مردم توصیف کرد که در نتیجه یورش‌‌ها به مقدسات و مسجدالاقصی به وجود آمده است.

رژیم صهیونیستی روز یکشنبه (2 تیر) قانون «شناسایی اسرائیل به عنوان کشوری یهودی» را تصویب کرد و قرار است در کنست به رای گذاشته شود.

۱۳۹۳/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...