نسخه چاپی

قاری مشهور جهان اسلام در ایران

قاریان مصری و تعدادی از قرّاء سایر كشورها جهت شركت در بیست‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن كریم در قالب هیئت داوران و همچنین برای تلاوت قرآن به ایران می‌آیند كه مشهورترین آنها «احمد احمد نعینع» از مصر است.

به گزارش فارس، دکتر «احمد احمد نعینع» قاری شهیر مصری که به سبک استاد مرحوم «مصطفی اسماعیل» تلاوت می‌کند طی بیست‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به عنوان عضو هیئت داوران و قاری مدعو به ایران خواهد آمد.

این گزارش می‌افزاید: علاوه بر نعینع «علی محمد شمیس» از کشور مصر برای اولین بار به ایران آمده و به تلاوت قرآن در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم خواهد پرداخت.

* اسامی هیئت داوران بیست‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

به گزارش خبرنگار قرآنی باشگاه خبری فارس «توانا»، «عباس امام جمعه» به عنوان قاری تجوید، «محمدحسین سعیدیان» داور صوت، «سیدجواد سادات فاطمی» داور وقف و ابتدا، «غلامرضا شاه‌میوه اصفهانی» داور لحن، «محمد درایتی» داور حسن حفظ، «عبد‌الرسول عبایی» رئیس هیئت داوران، «شهریار پرهیزگار» هادی حافظان و «علی‌اکبر حشمتی» به عنوان ناظر هیئت داوران، مجموعه داوران ایرانی حاضر در این دوره از مسابقات را تشکیل می‌دهند.

بنابراین گزارش داوران خارجی این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از کشورهای مصر، مالزی، الجزایر، اندونزی، سوریه، عراق، ترکیه و لبنان در این مسابقات حضور خواهند یافت.

* کشورهای غیره مسلمان شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

به گزارش خبرنگار فارس، نمایندگانی از کشورهای غیرمسلمان فرانسه، انگلستان، روسیه، چین، کانادا، دانمارک، نروژ و صربستان در این دوره از مسابقات شرکت خواهند داشت.

همچنین از کشورهایی همچون مصر، سوئد، سوریه، کانادا، فرانسه، افغانستان، هند، الجزایر، لبنان، نیجریه، پاکستان، تونس، مالزی، انگلستان، اتیوپی، عربستان و عراق‌ مقالات پژوهشگران قرآنی به بخش پژوهش‌های بیست‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ارسال شده است.

۱۳۹۱/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...