نسخه چاپی

كاهش ۴۰ درصدی جرائم رانندگی در كشور

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینكه شاهد ارتقای امنیت اجتماعی در كشور هستیم، از كاهش ۴۰ درصدی جرائم رانندگی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در نیمه و پایان هر برنامه توسعه در ناجا ارزیابی‌هایی انجام می‌شود، اظهار داشت: نظارت ستادی بین نیمه برنامه و پایان برنامه با شعار رشد و تعالی فردی و سازمانی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به دیدگاه سلامت سازمانی، حقوق شهروندی و افزایش کارایی در ناجا افزود: تاکنون در 12 استان کشور نظارت ستادی عملیاتی شده است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه استان گیلان نمره 86.5 از 100 را کسب کرد، گفت: ناجا در بهبود خدمات موفق بوده و در گیلان تخلفات سازمانی 53 درصد کاهش یافته است.

احمدی‌مقدم با اشاره به کاهش 7 درصدی تصادفات در استان گیلان گفت: در کشف جرایم شاهد رشد 11 درصدی عملکرد هستیم و تا پایان سال 94 بخش زیادی مشکلات ساختمان‌های ناجا در این استان حل می‌شود.

وی با اشاره به ارتقای امنیت اجتماعی در کشور گفت: شاخص‌های جرم در کشور رو به بهبود است به‌طوری‌که جرایم رانندگی در کشور امسال 40 درصد کاهش یافته است.

احمدی‌مقدم با همکاری‌های ناجا با 15 کشور همسایه گفت: ارتباطات خوبی داریم و 4 سال است که در عربستان هیچگونه دستگیری در خصوص موادمخدر حجاج ایرانی نداشتیم.

۱۳۹۳/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...