نسخه چاپی

واكنش احمدی مقدم به تمدید توافق ژنو

احمدی مقدم با بیان این مطلب كه موضوع هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست، ادامه داد: خود آنها مصاحبه می‌كنند و می‌گویند هرچه ما از ایران خواسته‌ایم موافقت كرده و انجام داده اما باز هم می‌خواهیم تا 7 ماه دیگر این مذاكرات را ادامه دهیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، فرمانده نیروی انتظامی گفت: جبهه دیپلماسی یک جبهه بسیجی است و آنها نیز در برابر دشمن باید ایستادگی کنند.

سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در تجمع حماسی و نمایش اقتدار بسیجیان در پارک لاله اظهارداشت: عزیزان باید بدانید گرچه دشمن تلاش می‌کند اراده مردم را با تحریم، تبلیغ، تفرقه و سیاه‌نمایی بشکند و آنها را مجبور کند که از مواضع خود عقب بیایند تا بخشی از اموال مصادره شده را با هزار قید و شرط به ما برگرداند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: جبهه دیپلماسی یک جبهه بسیجی است و آنها نیز باید در برابر دشمن ایستادگی کنند گرچه هر روز دفاع از انقلاب هم اقتضاعاتی دارد اما توفیقی که ما در این مدت بدست آورده‌ایم آن است که مذاکرات با دشمن باعث شده که نقاب نفاق را از چهره دشمن کنار بزنیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این مطلب که موضوع هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست، ادامه داد: خود آنها مصاحبه می‌کنند و می‌گویند هرچه ما از ایران خواسته‌ایم موافقت کرده و انجام داده اما باز هم می‌خواهیم تا 7 ماه دیگر این مذاکرات را ادامه دهیم.

وی به گفته رؤسای کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: آنها افتخار می‌کنند که تکیه‌گاه آنها ایران است و در این 3 سال با وجود تحریم‌ها نقش ایران بیش از گذشته برجسته شده است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: شرط اساسی برای اینکه در این مسیر به درستی حرکت کنیم و اراده دشمن را بشکنیم تمسک به ریسمان ولایت است.

وی به تکفیری‌ها اشاره کرد و گفت: امروز تکفیری‌ها با ظاهر قرآن ودفاع از اسلام بزرگ‌ترین فجایع را خلق می‌کنند و به اسم اهل سنت بیشترین ضرذبه را به آنها می‌زنند و ما برادران اهل سنتمان در عراق و سوریه آواره هستند.

سردار احمدی مقدم با بیان اینکه جریانات فریب خورده همه حوادث در منطقه را با پول‌های نفتی و نقش مدورانه با ظهر دفاع از اهل سنت رقم می‌زنند به نشست بزرگان اسلام و جهان در قم اشاره کرد و گفت: همه علما اذعان کرده‌اند که این حرکت تکفیری‌ها انحرافی است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی نمادی برای اقتدار اسلامی و مبارزه با ظلم و کنار زدن پرده از چهره منافقانه استکبار است.

فرمانده نیروی انتظامی یکی از ویژگی‌های اصلی بسیج را ارتباط با ولایت عنوان کرد و گفت: رهبر ما همان است که پرچم امام خمینی و امام حسین را بر دوش دارد و عامل اساسی پیشرفت ماست.

۱۳۹۳/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...