نسخه چاپی

احتمال ناكامی كامل مذاكرات/ غرب زیاده خواهی كرد

«علیرغم ادعای پیشرفت بیشتر در راستای رسیدن به راه حل، امریكا و ایران نتوانستند به توافق هسته ای تا ضرب الاجل 24 نوامبر دست یابند كه دلیل آن هم زیاده خواهی های غرب بود ...».

به گزارش نما، اینترنشنال بیزنس تایمز (International Business Times) نگاهی داشته به عدم توافق تا ضرب الاجل 24 نوامبر و علت تمدید مذاکرات.





این نشریه امریکایی آورده است: ایران، مقصر شکست مذاکرات هسته ای با امریکا نیست و ممکن است تمدید هفت ماهه مذاکرات به هیچ توافقی نینجامد.





بیزنس تایمز افزود: علیرغم ادعای پیشرفت بیشتر در راستای رسیدن به راه حل، امریکا و ایران نتوانستند به توافق هسته ای تا ضرب الاجل 24 نوامبر دست یابند که دلیل آن هم زیاده خواهی های غرب بود.





در ادامه این گزارش می خوانیم: در این اوضاع ممکن است دو کشور به هیچ توافقی دست نیابند با اینکه ایران در خلال مذاکرات، امتیازات زیادی به امریکا داده است.





این نشریه تاکید کرد: از سوی دیگر نظرسنجی ها نشان می دهد، مردم ایران، علیرغم تحریم های اقتصادی، از توسعه برنامه هسته ایشان دفاع می کنند و ایران احتمالا به خاطر همین حمایت، با کنار گذاشتن کامل خواسته های هسته ای خود موافقت نخواهد کرد.

۱۳۹۳/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...