نسخه چاپی

اهانت كانادایی‌ها به عكس شهید فهمیده

عکس خبري -اهانت کانادايي‌ها به عکس شهيد فهميده

یكی از مسئولان ستاد مبارزه با تروریسم كانادا با اشاره به برخی عكس‌های شهدا و رهبر انقلاب در كتب درسی ایرانیان این كشور مدعی شد: این كتاب‌های درسی ادبیات تنفر را اشاعه می‌دهند!

به گزارش فارس، دیوید هریس، یکی از مسئولان ستاد مبارزه با تروریسم کانادا، نسبت به انتشار کتاب‌های آموزش زبان فارسی ایرانیان در مدارس کانادا و ترسیم یهودیان رژیم صهویونیستی به مانند میمون‌ها انتقاد کرد.

دیوید هریس با انتقاد از انتشار این کتاب‌ها عنوان کرده: مقامات ایرانی با انتشار این کتاب‌ها به مدارس عمومی کانادا وارد شده‌اند.

هریس در ادامه با اشاره به عکس‌های حسین فهمیده و امام خمینی(ره) مدعی شد: این کتاب‌های درسی ادبیات تنفر را اشاعه می‌دهند و در آنها تصویری از کودکی 13 ساله در حالی که به خود نارنجک بسته است نمایش داده شده. همچنین به کرات عکس آیت الله خمینی(ره) منتشر شده است.

وی گفت: این کتاب‌ها در مقطع اول و سوم ابتدایی تدریس می‌شوند. در این کتاب سربازان اسرائیلی به مانند میمون‌ها کشیده شده‌اند که یادآور تصاویر معروف رزمنده جهادی از سربازان رژیم صهیونیستی هستند. در کتاب مقطع سوم ابتدایی تصویری قرار دارد که در آن یک فلسطینی 6 ساله به برادر سه ساله خود سنگ زدن به سربازان اسرائیلی را آموزش می‌دهد.

وی همچنین عنوان کرده که به مسئولان مدرسه در مورد جمع آوری این کتاب‌ها تذکر داده شده و برخی از عکس‌های این کتاب‌ها حذف شده‌اند اما بیشتر این تحرکات از سوی سفارت ایران ادامه می‌یابند.

۱۳۹۱/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...