نسخه چاپی

درخواست امام جمعه مشهد از وزیر علوم

امام جمعه مشهد گفت: فرهادی با ولایت فقیه ارتباط داشته و به ولایت عشق دارند كه امید می رود بتواند با این ویژگی ها مشكلات وزارت علوم را حل و سیاست بازی های آن وزارت خانه را تمام كند.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین آیت الله سید احمد علم الهدی شب گذشته در حاشیه تفسیر سوره کوثر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی علوم اظهار کرد: امیدواریم آقای فرهادی با تکیه بر تجربیاتی که در وزارت علوم و همچنین بهداشت دارند بتوانند مدیریت خوبی را داشته باشند.

امام جمعه مشهد افزود: ایشان با ولایت فقیه ارتباط داشته و به ولایت عشق دارند که امید می رود بتواند با این ویژگی ها مشکلات آن وزارتخانه را حل و سیاست بازی های وزارت علوم را تمام کند.

وی ادامه داد: همچنین آقای فرهادی باید با مدیریت خود، موضع گیری های وزارت علوم را کم کند و آن چیزی که برای ما مهم است یعنی تبدیل دانشگاه به فضایی مجهز برای علم و فناوری را اجرا نماید.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر ما در مسیر توسعه و فناوری قدم برداریم می توانیم بر دنیا تسلط داشته و در مقابل تمام دنیا بایستیم اما اگر در این زمینه راکد شده یا شکست بخوریم، پیشرفتمان در هیچ جهت دیگری به درد نظام و انقلاب نخواهد خورد.

خطیب جمعه مشهد اظهار داشت: من نمی دانم که ایشان آن ویژگی هایی را که من برای یک وزیر در مصاحبه های قبل گفته بودم دارا می باشند یا نه اما باید همه دعا کنند تا ایشان آن ویژگی ها را داشته باشند

۱۳۹۳/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...