نسخه چاپی

پیشنهاد یك باشگاه برزیلی به مصطفی نظری

عکس خبري -پيشنهاد يک باشگاه برزيلي به مصطفي نظري

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال معتقد است بزرگ‌ترین دلیل عدم نتیجه‌گیری ایران در رقابتهای آسیایی مشكلات روحی و روانی تیم بوده و كسی در كادر فنی نبود كه به درددل‌هایشان گوش دهد.

مصطفي نظري ، درخصوص نتايج ضعيف تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا عنوان کرد: تيم ملي در اين بازي‌ها بد بود. به هر دليلي که مي‌خواهد باشد کاري ندارم اما همه در اين نتيجه مقصرند چرا که ايران بعد از مدت‌ها قهرماني را دوباره به ژاپن هديه کرد.

وي در ادامه با بيان اينکه اولويت فعلي فدراسيون بايد تعيين سرمربي تيم ملي فوتسال باشد، افزود: بلاتکليف ماندن تيم ملي به ضرر همه خواهد بود. آقاي ترابيان گفته که در اين هفته سرمربي تيم را معرفي مي‌کند که به اعتقادم بايد اين کار حتما صورت بگيرد چون ما وقت نداريم و بايد از يک روز هم استفاده کنيم.

دروازه‌بان تيم ملي فوتسال همچنين در پاسخ به اين پرسش که در شرايط فعلي مربي داخلي مي‌تواند به تيم ملي کمک کند يا خارجي؟ مطرح کرد: به اعتقادم تيم ملي فوتسال تيم بزرگي است و اگر قرار است مربي خارجي بيايد، بايد يک مربي بزرگ باشد. اما در اين برهه زماني بهترين گزينه، گزينه داخلي است که تجربه جام جهاني را داشته باشد. از طرفي بحث روحي و رواني هم بسيار مهم است. بزرگ‌ترين عامل شکست تيم ملي در امارات، مسائل روحي بود. کسي نبود که آنجا به ما کمک کند و در شرايط سخت با بچه‌ها صحبت کند و درددل بازيکنان را بشنود. صانعي زحمتش را کشيد اما در تيم ملي کسي نبود که صحبت‌هاي بچه‌ها را گوش کند، بنابراين در شرايط فعلي بايد مربي به کادر فني اضافه شود که از تجربه بالايي برخوردار بوده و بتواند شرايط روحي بازيکنان را بهبود بخشد.

نظري همچنين با اشاره به اينکه بازيکنان ايران بهترين بازيکنان دنيا هستند عنوان کرد: پنج بازيکن ايران که شامل وحيد شمسايي، محمد طاهري،‌ علي‌اصغر حسن‌زاده،‌ محمد کشاورز و خودم مي‌شوند، جزو بهترين بازيکنان جهان هستند که يک نفر مي‌خواهد که اين‌ها را براي جام جهاني آماده کند. به هر حال الان تيم ملي در شرايط خوبي قرار ندارد چون ما زمان کافي براي جام جهاني نداريم و هرچه زودتر بايد سرمربي تيم ملي معرفي شود.

دروازه‌بان تيم ملي فوتسال همچنين درباره شرايط خودش براي فصل آينده ليگ برتر به ايسنا گفت: گيتي‌پسند به من پيشنهاد داده که در حال بررسي هستم، همچنين از يک تيم قطري براي بازي‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا پيشنهاد داشتم اما به دليل شرايط نقل و انتقالات به اين تيم نرفتم. همچنين دوست نداشتم با يک تيم قطري روبه‌روي تيم ايراني بازي کنم. به هر حال گيتي‌پسند اسم من را براي بازي‌هاي آسيايي رد کرده اما چند گزينه دارم که مهم‌ترينش يک باشگاه برزيلي است. قرار شده مدير برنامه‌هايم روز يکشنبه به دوبي برود و با نماينده اين باشگاه مذاکرات پاياني را انجام دهد. شرايط مالي اين تيم بالاتر از تيم‌هاي ايراني است و اگر به توافق برسم دوست دارم در برزيل بازي کنم و قبل از جام جهاني دوباره درخشش جام جهاني قبل را تکرار کنم.

وي همچنين در پاسخ به اين پرسش که اولويتش بازي در کدام تيم است؟ گفت: در وهله‌ي اول دوست دارم در ليگ‌هاي خارجي بازي کنم اما در اولويت‌هاي بعدي تيمهاي فولاد ماهان و گيتي‌پسند هستند.

۱۳۹۱/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...