نسخه چاپی

مقامات تگزاس: مهاجم امریكایی كشته شده احتمالا انگیزه ضد دولتی داشت

مقامات تگزاس می گویند یك مرد امریكایی كه اوایل جمعه پس از تیراندازی به سوی چندین ساختمان در مركز این ایالت كشته شد ، احتمالا انگیزه های ضد دولتی وضد مهاجرت داشت .

به گزارش نما، ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز ازواشنگتن، پلیس شهر آستین هویت مرد تیرانداز را که بیش از100 گلوله به سمت ساختمان ها از جمله مقر پلیس و کنسولگری مکزیک شلیک کرد ، ' لاری مک کوییلیامز ' 49 ساله ذکر کرده است .

' آرت آسه ودو ' رئیس پلیس آستین می گوید : این مظنون که یک سفید پوست دارای سابقه جنایی است ، احتمالا یک دستور کار سیاسی داشت .

وی به خبرنگاران گفت: ' اگر نگاهی به شخص تیرانداز به کنسولگری مکزیک و سپس ساختمان فدرال بیندازیم --این یک گمانه زنی است -- ولی همزمانی آن با بحث در مورد مهاجرت قطعا چنین چیزی را به ذهن متبادر می کند. '

مک کوییلیامز همچنین سعی کرد کنسولگری مکزیک را به آتش بکشد و بگفته پلیس ، سیلندرهای قابل حمل گاز پروپان در صحنه یافت شده است .

بگفته پلیس ، در واقع جرقه یک آتش سوزی زده شد و گمان می رود این مظنون مسبب آن بوده باشد ولی خوشبختانه آتش سوزی پیش از آنکه هرگونه خسارت گسترده به کنسولگری وارد آید خاموش شد.

هنوز مشخص نیست که مک کوییلیامز به ضرب گلوله پلیس یا اسلحه خود کشته شده باشد ولی بگفته رئیس پلیس آستین احتمال دارد که یک پلیس اسب سوار در حالیکه افسار دو اسب را در دست داشت با یک دست دیگر اسلحه خود را از غلاف کشیده و وی را کشته باشد.

۱۳۹۳/۹/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...