نسخه چاپی

حمایت مالی آدیداس برای انتقال مسی به چلسی

عکس خبري -حمايت مالي آديداس براي انتقال مسي به چلسي

آدیداس در نظر دارد با مبلغ ۲۰۰ میلیون پوند ستاره آرژانتینی بارسلونا را به چلسی منتقل كند.

به گزارش نما، فارس و به نقل از دیلی اکسپرس، لیونل مسی در اختلاف مالی بزرگی با بارسلونا قرار دارد و آماده است تا انتقال به استمفورد بریج را کلید بزند زیرا می‌خواهد در لیگ برتر به میدان برود.

بارسلونا مبلغی حدود 200 میلیون پوند برای با‌ارزش‌ترین دارایی‌اش تعیین کرده است اما بر اساس منابع نزدیک به این بازیکن، آدیداس، یکی از غول‌های تجهیزات ورزشی که اسپانسر باشگاه چلسی محسوب می‌شود، برای بیرون کشیدن این بازیکن از چنگ نایکی، رقیب سنتی‌اش آماده شده است.

سسک فابرگاس، دوست صمیمی مسی که در تابستان به چلسی منتقل شد، نیز به دنبال قانع کردن هم‌تیمی‌اش برای انتقال به استمفوردبریج است.

ظاهرا مسی در حال یادگیری زبان انگلیسی است و معتقد است که پسرش تیاگو در لندن آموزش‌های بهتری خواهد دید. وی در ماه می قرارداد جدیدی به ارزش 16 میلیون پوند در سال پس از پرداخت مالیات امضا کرد اما کریستیانو رونالدو، اصلی‌ترین رقیبش حدود 19 میلیون پوند در سال دریافت می‌کند و این باعث اختلاف بین مسی و بارسلونا شده است.

رکوردهای این هفته برترین گلزن تاریخ لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بر اساس گزارش‌های رسانه‌های اسپانیایی زیر سایه شهرت نیمار، ستاره برزیلی این تیم به چشم نیامده است.

۱۳۹۳/۹/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...