نسخه چاپی

اهداكنندگان مستمر خون مدال می‌گیرند

سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: از میان اهداكنندگان مستمر خون ، به بخشی از آنها كه بیش از صد بار خون اهدا كرده اند ، مدال افتخار اهدا می شود .

محسن منشدی در مصاحبه با خبرنگار رادیو افزود: برای گرامیداشت 14 ژوئن مصادف با 25 خرداد که روز جهانی اهدا کنندگان نام گذاری شده است ، دراین روز مراسمی در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

وی گفت : دراین مراسم 28 تن از اهداکنندگان مستمر خون که بیش از صد بار خون اهدا کرده اند تجلیل می شوند و برنامه های شاد برگزار می شود .

سخنگوی سازمان انتقال خون افزود: در این مراسم از هر استان تقریبا یک اهداکننده این مدال افتخار را دریافت خواهد کرد و جمعی از اهداکنندگان مستمر خون و خانواده های آنها حضور خواهند داشت .

منشدی با بیان اینکه خانواده انتقال خون و جمعی از همکاران کارکنان سازمان ها و دستگاه های همکار با سازمان انتقال خون نیز در این مراسم شرکت می کنند،‌ گفت : وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، وزیر ورزش و جوانان ، شهردار تهران ، شماری از اعضای شورای اسلامی شهرتهران ، فرمانده ناجا ، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگانی از سازمانهای بین الملل دیگر میهمانان این مراسم خواهند بود .

۱۳۹۱/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
غلام نبي پارساپور
12
0
۱۳۹۱/۳/۲۳
کار بسيار شايسته اي است که باعث تشويق ساير افراد به اين امر خداپسندانه مي گردد.
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...