نسخه چاپی

عمل‌ غیراخلاقی برای گول‌ زدن‌ گزارشگر!

عکس خبري -عمل‌ غيراخلاقي براي گول‌ زدن‌ گزارشگر!

جناب علیفر بعد از اینكه اوكراین هم گل تساوی را می زند متوجه می شود كه تماشاگران اوكراین هم در یك عمل غیراخلاقی برای گول زدن مجری لباس زرد پوشیده اند!

تنها افتخار دیدن نیمه ی دوم بازی اوکراین و سوئد به نگارنده دست داد؛ اما در همین یک نیمه گزارشگر این بازی "کوروش(علیرضا) علیفرد" ثابت کرد حقش بسیار خورده شده و توانایی اش در دادن گاف و اظهار نظرات تخیلی نادیده انگاشته شده است.

یکی از آگاهان در این خصوص گفت: "متاسفانه این سال ها و با حضور استاد جواد خیابانی، برخی افراد دیگر که در زمینه گاف دادن توانمند هستند کمتر به چشم آمده و تشویقی برای شکوفایی این استعدادشان نشده اند! واقعاً معلوم نیست چرا بدون داوری یا نظرسنجی، رسانه ها مقام شاخص "گاف دهنده ترین مجری" را به خیابانی اعطا فرموده اند؟!


1 - کلاس آموزشی برای تماشاگرنماها!

سوئد بدون توجه به بازیکن تیم حریف که از درد به خود می پیچید حمله اش را از میانه ی میدان ادامه داد و همان حرکتش گل می شود! چند دقیقه ی بعد دوباره تیم سوئد همین عملش را تکرار می کند و هنگامی که بازیکن تیم حریف روی زمین افتاده توپ را به بیرون نمی زند، منتظر بودیم که گزارشگر بگوید سوئدی ها بد هستند و از این حرف ها! اما آقای گزارشگر در اظهار نظری کارشناسانه عنوان کردند که: "همونطور که مشاهده می کنید سوئدی ها توجهی به بازیکنی که روی زمین افتاده ندارند! این یک کلاس درس واسه بازیکنان و مربیان ما هست! وقتی یک نفر افتاد روی زمین نیازی نیست توپ رو به بیرون بزنین!"

در همین راستا و از آنجا که ما کلاً نمی دانیم "بازی جوانمردانه" به چه معنا است؛ نتیجه می گیریم:

کلاً هر کاری که در فوتبال اروپا صورت گیرد درست بوده و برای ما کلاس درس محسوب می شود. در همین راستا نتیجه می گیریم اگر آقای علیفرد گزارشگر بازی پرتغال-آلمان بود، بعد از آنکه تماشاگران به سمت بازیکن پرتغالی که می خواست کرنر بزنند آشغال پرت کردند می گفت: "این صحنه ها کلاس آموزشی برای تماشاگرنماهای ماست! چرا صندلی می شکنند؟! می توانند اعتراض خود را با پرت کردن کاغذ دور ساندویچشان به داخل زمین چمن نشان دهند!"
یحتمل اگر یک بازیکن اروپایی دست در بینی اش هم بکند، برخی از مجری ها می گویند: "این یک کلاس آموزشی برای بازیکنان ماست! ببنید چقدر استادانه دست در بینی اش می کند!"


2- علی دایی هنوز هم می تواند بازیکن تیم ملی باشد!

کارشناس در بین دو نیمه ی بازی در خصوص تیم اوکراین می گوید: "اینکه یک تیم به یک ستاره متکی باشد اصلا کار درستی نیست، خب آن بازیکن را مهار می کنند و تیم اوکراین نمی تواند کاری انجام دهد!"؛ البته بعدش یک عالمه همه ی این کارشناسان و مجری از "شوچنکو" تعریف کردند!

بازی انجام می شود و همین ستاره ی 37 ساله دو گل می زند! و تحلیل های کارشناس همه نقش بر آب می شود!

بعدش ما به یاد می آوریم زمانی را که "علی دایی" سی و اندی سن داشت و همه ی کارشناسان می گفتند: "مهاجم نباید اینقدر سن داشته باشد!" ... و این سئوال فلسفی برایمان بوجود می آید: "چرا در اروپا می شود مهاجم 37 ساله باشد، اما در ایران نه!" ... اینقدر کارشناسان از پیر بودن علی دایی گفتند و گفتند که بالاخره خود دایی هم باورش شد و بیخیال تیم ملی شد ... وگرنه همین الآن هم یک تمام کننده ی توپ در خط حمله داشتیم!


3- عمل غیراخلاقی تماشاگران زردپوش برای گول زدن گزارشگر!

سوئد گل اول را می زند! تصاویر به سمت تماشاگرانی می رود که لباس زرد به تن دارند. گزارشگر با توجه به آنکه اوکراین میزبان است و ایضا لباس تیم میزبان زرد است می گوید: "با گل تیم سوئد، سکوت تمام ... " بعد که با دقت به تصاویر نگاه می کند گویا متوجه می شود تماشاگران زردپوش نه تنها ناراحت نیستند، بلکه در حال خوشحالی هستند!

و بعد جمله اش را اینگونه ادامه می دهد: " با گل تیم سوئد سکوت تمام ... نیمکت و بازیکنان اوکراین را در بر می گیرد!!" – ایشان بعد از اینکه اوکراین هم گل تساوی را می زند متوجه می شود که تماشاگران اوکراین هم در یک عمل غیراخلاقی برای گول زدن مجری لباس زرد پوشیده اند!


4- کارگردان بیشعور اروپایی!

از آنجا که هوای اروپا گرم است و کارگردان اروپایی هم بیشعور، صدا و سیما هم وقتی کارگردان بیشعور اروپایی تماشاگران زن را نشان می دهد با مشکل روبرو می شود! در همین راستا هزار دفعه گل اول اوکراین به خورد بینندگان تلویزیون داده شد و هر بار که این صحنه ی گل نشان داده می شد، گزارشگر می گفت: "خب از یک زاویه ی جدید گل اول اوکراین رو می بینیم!"؛ این زاویه جدید و دوربین عنکبوتیت توی حلقم! آقای گزارشگر مطمئن باش وقتی این صحنه های تکراری گل نشون داده میشه بازی رو گزارش نکنی و چیزی نگی کسی بهت خرده نمی گیره!


5- پیشگویی های آقای گزارشگر!

کلاً گزارشگر بازی از هوش فوق العاده و توانایی پیشگویی بالایی نیز برخوردار بود. به عنوان مثال وی گفت: "به نظرم الآن دیگه شوچنکو باید تعویض بشه!" چهار پنج ثانیه ی بعد دیدیم در کنار زمین تابلویی در دست داور است. حالا نمی دونیم که آیا این پیشگویی ها به هوای گرم اروپا و کارگردان بیشعور اروپایی هم ربط داره یا خیر!!


6 - زانو توی کمر و تمارض!

دقیقه 90 بازی است. یکی از بازیکنان سوئدی که از باخت تیمش لجش گرفته با زانو توی کمر یک بازیکن اوکراینی می زند. این صحنه چندبار نشان داده می شود. بازیکن اوکراینی از درد به خود می پیچد. گزارشگر بازی می گوید: "اتفاقی نیفتاد، بازیکن اوکراینی داره تمارض می کنه تا وقت بازی تموم شه!"

* راستی هر چند سوئد گل اول را زد اما در انتها این تیم اوکراین بود که توانست بازی را دو بر یک ببرد.

منبع : عصر ایران

۱۳۹۱/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...