نسخه چاپی

زمان آغاز جام حذفی باشگاههای كشور

سازمان لیگ آزادگان با ارسالی به باشگاههای حاضر در لیگ دسته اول و دوم زمان برگزاری مراسم قرعه كشی و رقابتها را اعلام كرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، قرعه کشی رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای کشور 27 تیر ماه و قرعه کشی لیگ دسته دوم 28 تیر ماه برگزار می‌شود و تیم ها برای تکمیل مدارک خود تا 6 شهريور مهلت دارند. ضمن اینکه زمان برگزاری مسابقات جام حذفی باشگاههای کشور 13 شهريور تا 29 فروردين 92 خواهد بود.

مسابقات لیگ دسته اول از 16 و 17 شهریور ماه در دو گروه A و B تا بیست و دوم اسفند ماه سال 91 برگزار می شود.رقابتهای پلی آف نیز 16 و 21 فروردین ماه سال 92 برگزار می شود.

مسابقات لیگ دسته دوم نیز از 19 و 20 شهریورماه در دو گروه A و B آغاز و تا 22 اسفند ماه 91 به پایان می رسد. مسابقات پلی آف نیز 16 و 21 فروردین ماه سال 92 برگزار می شود.

در نامه سازمان لیگ آزادگان به تیم ها آمده است که در قرعه کشی کلیه تیم های لیگ دسته اول و دوم باید حضور داشته باشند. شرکت در لیگ های دسته اول و دوم کشورمستلزم تسویه حساب کامل و بدهی های تیم ها به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و ارائه مستندات لازم به امور مالی ، کمیته انضباطی و کمیته مسابقات است و در صورت عدم احراز شرایط فوق تا تاریخ دو شهريور، مرحله دوم قرعه کشی لیگ دسته اول و دوم با حضور تیم های دارای شرایط برگزار می شود.

۱۳۹۱/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...