نسخه چاپی

تبلیغ اسلام به سبك پزشك محجبه استرالیایی

عکس خبري -تبليغ اسلام به سبک پزشک محجبه استراليايي

گل رعنا، پزشك محجبه استرالیایی می‌گوید: می‌خواهم كه به عنوان یك مسلمان شناخته شوم و دینم را از دزدیده شدن توسط بی‌دینان حفظ كنم.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، بسیاری از بانوان مسلمان در کشورهای غیراسلامی به دلیل ترس از حملات اسلام‌هراسانه در مورد استفاده از حجاب تردید دارند، اما یک پزشک مسلمان در شهر «راک‌همپتون» استرالیا با حفظ حجاب خود سعی می‌کند تا سیمای حقیقی دینش را معرفی کند.


به گزارش خبرگزاری ایکنا به نقل از پایگاه خبری «Daily Mercury»، گل رعنا، پزشک محجبه استرالیایی می‌گوید: می‌خواهم که به عنوان یک مسلمان شناخته شوم و دینم را از دزدیده شدن توسط بی‌دینان حفظ کنم.


وی که تا سال گذشته حجاب نداشت، پس از افزایش حملات علیه مسلمانان به دلیل جنایات گروه تروریستی داعش به نام اسلام، تصمیم گرفت تا به عنوان یک مسلمان متعهد تصویر حقیقی اسلام را نشان دهد.


گل رعنا می‌گوید: روز اول که می‌خواستم با حجاب به محل کارم بروم، نگران اتفاقاتی بودم که ممکن بود برایم رخ دهد. اما سعی کردم خیلی عادی رفتار کنم، شما نمی‌توانید از هویت خود فرار کنید. در عوض اگر هویت خود را بپذیرید، اتفاقات خوبی خواهد افتاد. من در محل کارم هرگز با هیچ رفتار بدی به خاطر حجابم مواجه نشدم.


این پزشک مسلمان می‌گوید: اسلام صد درصد صلح‌آمیز است اما آنچه در رسانه‌ها منتشر می‌شود، ترس مردم از اسلام و مسلمانان را به دنبال دارد.


وی افزود: این برای ما مسلمانان بسیار ناراحت‌کننده است زیرا هیچ دینی پیروان خود را به انجام بدی توصیه نمی‌کند. ما می‌خواهیم به مردم بگوییم که اسلام حقیقتاً چیست.


مسلمانان که بیش از 200 سال است در استرالیا زندگی می‌کنند، حدود دو درصد از جمعیت 20 میلیونی این کشور را تشکیل می‌دهند.


مسلمانان استرالیا پس از حادثه 11 سپتامبر و به ویژه پس از جنایات پی در پی گروه تروریستی داعش، با موج فزاینده احساسات ضداسلامی مواجه هستند.

۱۳۹۳/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...