نسخه چاپی

با عنوان «شهدای هسته‌ای ایران و مصر» منتشر می‌شود؛

ترجمه عربی خاطرات شهید علم

«موسسه گفتگوی دینی وحدت» با همكاری و حمایت «دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» كتاب «شهید علم» مجموعه خاطرات شهید دكتر مجید شهریاری را به زبان عربی ترجمه كرد.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، «موسسه گفتگوی دینی وحدت» با همکاری و حمایت «دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» کتاب «شهید علم» مجموعه خاطرات شهید دکتر مجید شهریاری را به زبان عربی ترجمه کرد.

به گفته حجت‌الاسلام غریب رضا مدیر موسسه گفتگوی دینی وحدت، شهدای هسته‌ای ایران در بین مسلمانان کشورهای عربی از احترام و جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و بارها در ارتباط با فعالان فرهنگی و سیاسی کشورهای اسلامی از نزدیک این تقدیر را مشاهده کرده‌ایم.

ترجمه کتاب شهید علم توسط مترجم گرانقدر استاد سید حسن مطر هاشمی برگردان شده و هم‌اکنون در مرحله بازنگری ترجمه و آماده‌سازی برای چاپ قرار دارد.

غریب رضا افزود: دانشمندان زیادی در کشورهای اسلامی از جمله عراق و مصر مورد هدف جریان‌های وابسته به رژیم صهیونیستی بوده‌اند و به شهادت رسیده‌اند به عنوان مثال در کشور مصر نیز چند نفر از دانشمندان هسته‌ای این کشور توسط ایادی موساد شهید شده‌اند لذا قصد داریم کتابی را با عنوان «شهدای هسته‌ای ایران و مصر» به چاپ برسانیم تا نشان دهیم چگونه سرمایه‌های ملی این دو کشور توسط دشمنان امت اسلامی مورد هدف قرار گرفته‌اند.

۱۳۹۳/۹/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...