نسخه چاپی

یكشنبه سرنوشت ساز قلعه نویی!

نتایج ضعیف آبی‌ها در چند هفته اخیر سرو صدای هواداران این تیم را در آورده و مسئولان باشگاه را بر آن داشتند تا در جلسه این هفته هیئت مدیره در خصوص ادامه همكاری با قلعه نویی بحث كنند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، استقلالی ها که از باخت در دربی و بلافاصله حذف از رقابت های جام حذفی به شدت عصبانی هستند از مسئولان باشگاه خواسته اند که برای نیم فصل دوم فکری به حال تیم محبوبشان بکنند.

براساس این گزارش و به نقل از منابع غیر رسمی یکی از مهمترین دستورات جلسه این هفته هیئت مدیره آبی بررسی عملکرد کادر فنی و دادن رای اعتماد و یا قطع همکاری با آنهاست و البته به نظر می رسد سرمربی استقلال هم در این جلسه حضور داشته باشد تا به دفاع از عملکرد خودش و شاگردانش بپردازد. در این بین شنیده می‌شود که مخالفان قلعه نویی در هیئت مدیره به دنبال همراه کردن نفرات بیشتری با خود هستند تا بتوانند تغییرات اساسی در کادر فنی ایجاد کنند.

**حاشیه در استقلال بالا می گیرد/اختلاف این بار بین افشارزاده و قلعه نویی!

مدیرعامل آبی ها انتظار نداشت تیمش در فاصله کمتر از یک هفته ۲ بازی مهم را ببازد به انتقاد از عملکرد کادرفنی تیمش پرداخت.

امیر قلعه نویی یکی از مربیانی است که به استقلال در کارش شهرت دارد و کسانی که او را می شناسند خوب می دانند که او اجازه دخالت در کارش را به هیچکس نمی دهد.

بر اساس این گزارش و بر اساس شنیده ها سرمربی آبی ها پس از دربی حساسیت زیادی نسبت به اظهار نظر مدیرعامل باشگاه نشان نداد چرا که این حرف ها را ناشی از فشار باخت به پرسپولیس می دانست اما حرف های افشارزاده پس از باخت مقابل ذوب آهن باعث شد تا قلعه نویی از افشارزاده دلخور شود و روابط حسنه این ۲ نفر تا حدود زیادی در این چند روزه تیره و تار شود.

شنیده می شود دوستان مشترک آنها تلاش زیادی کردند که کدورت آنها را برطرف کنند اما هنوز موفق به این کار نشده اند.

۱۳۹۳/۹/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...