نسخه چاپی

شمار قربانیان ابولا به 7 هزار نفر رسید

سازمان بهداشت جهانی آمار دقیق‌تر قربانیان ویروس ابولا را منتشر كرد. بر اساس این آمار، تاكنون ۶۹۲۸ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس واگیر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش نما به نقل از مهر، بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی، شمار قربانیان ویروس ابولا در غرب آفریقا به ۶۹۲۸ نفر رسیده است. بیش از ۱۶ هزار نفر نیز آلوده به این ویروس هستند.

به گزارش دویچه وله، سازمان بهداشت جهانی آمار دقیق‌تر قربانیان ویروس ابولا را منتشر کرد. بر اساس این آمار، تاکنون ۶۹۲۸ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس واگیر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، بیش از ۱۶ هزار نفر نیز هم‌اکنون به ویروس ابولا مبتلا هستند.

با این حال از نظر کارشناسان، شمار واقعی قربانیان و مبتلایان به ویروس ابولا باید بیش از این رقم باشد، زیرا بسیاری از بیماران در خانه‌‌های خود توسط اعضای خانواده پرستاری می‌شوند.

گینه، سییرالئون و لیبریا، سه کشور واقع در غرب آفریقا هستند که ویروس ابولا در آن‌ها شیوع پیدا کرده و تمام موردهای مرگ بر اثر ابولا، به غیر از ۱۵ مورد، در این سه کشور رخ داده است.

به‌رغم تمامی موفقیت‌هایی که پژوهشگران در راه تولید واکسن ابولا کسب کرده‌اند، کارشناسان سازمان ملل بر این باورند که هنوز هم نبردی طولانی با این بیماری خطرناک در پیش است. برای مقابله با ابولا هنوز هم دارو و درمان تأیید‌شده‌ای وجود ندارد و شیوه‌های درمانی و همچنین داروها در مراحل آزمایشی هستند.

۱۳۹۳/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...