نسخه چاپی

خبر بد علی كریمی برای پرسپولیس

علی كریمی اعلام كرد كه حضورش در فصل آینده در پرسپولیس منتفی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کریمی پس از تساوی بدون گل تیم ملی مقابل قطر گفت: خیلی فشار آوردیم اما آنها با 11 نفر دفاع می‌کردند. متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و بازی مساوی شد.

خبرنگاری پرسید اگر بازی شما را کنار بگذاریم چیزی از تیم ملی ندیدیم که کریمی گفت: شما به بازی همه تیم‌ها نگاه کنید، در همین جام ملت‌های اروپا می‌بینید که همه زحمت می‌کشند تا یک تیم گل بزند.

آن خبرنگار دوباره پرسید که شما بازی خوبی انجام دادید اما... که کریمی حرف‌های او را قطع کرد و گفت: شما چرا تکرار می‌کنید که من خوب بازی کردم؟ مگر یک و دوها را ندیدید؟ کار تاکتیکی انجام دادیم و وقتی وسط را بسته باشند باید از کناره‌ها حمله کنیم. خیلی از سانترها کوتاه و یا بیش از اندازه بلند بود اما فکر می‌کنم برای بازی بعد وقت زیاد داریم و البته باید قبول کنیم که یکسری‌ها خسته بودند اما بازی به بازی بهتر می‌شویم.

کریمی در خصوص اینکه بازی تیم ملی قطر مثل بازی ایران و بحرین سال 2006 بود، گفت: وقت کشی خودش یک نوع تاکتیک است و ما باید آنقدر خوب باشیم که دو ساعت هم وقت کشی کنند، تاثیری نداشته باشد و اتفاقا در همان وقت کشی‌ها نفس بگیریم.

وی در خصوص اشکان دژاگه و تاثیرش در تیم ملی گفت: این بازیکن می‌تواند به تیم ملی کمک کند و به گفته خودش مصدوم بود و از لحاظ بدنی شرایط مناسبی نداشت.

خبرنگاری در خصوص سیستم بازی تیم ملی که کریمی گفت: 4-3-3 تهاجمی بازی کردیم و به هر حال کادر فنی این بازی را آنالیز می‌کند و ضعف‌های ما را می‌بیند.

هافبک تیم ملی ایران در پاسخ به این سؤال که شوچنکو در بازی اوکراین دوندگی زیادی داشت که کریمی حرف او را قطع کرد و گفت:‌ من که بازی اوکراین را ندیدم اما تمام بازیکنان زحمت کشیدند فقط در ضربات آخر کم دقت بودیم.

وی افزود: متاسفیم که نتیجه نگرفتیم اما در بازی‌های آینده به خصوص دیدار مقابل لبنان جبران خواهیم کرد.

کریمی در خصوص اینکه موقعیت خاصی برای مهاجمان فراهم نشد، گفت: ما باید بیشتر زحمت بکشیم و البته یک سری‌ها تازه به تیم اضافه شدند و همه چیز به زودی حل خواهد شد.

هافبک فصل گذشته پرسپولیس در خصوص سقف قراردادها و پول‌هایی که به بازیکنان پرداخت می‌شود،‌ تصریح کرد: ‌باید به اندازه کافی به یک بازیکن پول دهند. اگر کسی زد و بند می‌کند، من نمی‌دانم اما هر بازیکنی پولی بگیرد باید بر اساس معیار باشد و اگر حق او بود نوش جانش.

کریمی در خصوص وضعیت پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر آینده‌اش در این تیم گفت: وضعیتم مشخص نشده است. شرایطم را به رویانیان گفتم اما ادامه حضور من منتفی است و آنها می‌توانند هر کسی را که دوست دارند بیاورند. باشگاه این اختیار را دارد که بازیکنان خودش را بگیرد و همانطور که به من جواب رد دادند و ما را نخواستند، این حرف را می‌پذیریم اما امیدوارم بعدها اگر اتفاق‌هایی افتاد شجاعت داشته باشند و اشتباهات را به گردن بگیرند.

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا شرط شما این بوده که مازیار زارع در تیم بماند، گفت: این صحبت از کجا آمده؟ نمی‌دانم چرا روزنامه‌ها چنین چیزهایی می‌نویسند. یک سری‌ها جام ملت‌ها آغاز نشده، جو گیر شده‌اند و چیزهایی که مطمئن نیستند را می‌نویسند.

وی افزود: من صحبتی که کردم شرط نبود و پرسپولیس می‌تواند در هر پستی بازیکنان خود را بگیرد. همه می‌دانند در یکسری پست‌ها بازیکن کم داریم اما اصلا اجباری نیست که بازیکنان معرفی شده را بگیرند بلکه می‌توانند از اروپا بازیکن بیاورند اما اینکه بگویند من شرط گذاشته‌ام درست نیست. فکر می‌کنم سردبیران برخی روزنامه‌ها جوگیر شده‌اند و نمی‌دانند که خبرنگار مطلب را از کجا می‌آورد. امیدوارم حداقل یک بار مطالب آنها را بخوانند و منتشر کنند.

۱۳۹۱/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...