نسخه چاپی

عاملان اسیدپاشی در اصفهان هنوز دستگیر نشده‌اند

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: از نیروی انتظامی و سیستم اطلاع‌رسانی اصفهان درخواست داریم كه عاملان اسیدپاشی در آنجا نیز شناسایی و دستگیر شوند چرا كه متأسفانه هنوز عوامل اصلی در اصفهان دستگیر نشده‌اند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» در هفتادوسومین نشست خبری خود که عصر امروز دوشنبه، (دهم آذرماه) در حوزه ریاست قوه قضاییه برگزار شد ضمن گرامیداشت روز مجلس شورای اسلامی و سالگرد شهادت آیت‌الله «مدرس» اظهار داشت: متأسفانه بعضی اقدامات از جمله اسیدپاشی موجب تأثر همگان شده است و امیدواریم دستگاه انتظامی و قضایی بتوانند به گونه‌ای حرکت کنند که بازدارنده باشند.

وی ادامه داد: البته صاحبان رسانه هم باید در این زمینه اطلاع‌رسانی مفید داشته باشند تا چنین جنایت‌های خشن و نامعقولی انجام نشود.

سخنگوی دستگاه قضا ضمن قدردانی از نیروی انتظامی که درخصوص پیگیری اسیدپاشی که در تهران صورت گرفت و با اقدام به موقع عاملین آن را دستگیر کرد افزود: هرچه زودتر به پرونده آنها رسیدگی می‌شود و از دادستان تهران درخواست کرده‌ام که نسبت به دوعامل اسیدپاشی که حکمشان تأیید شده اقدام کند تا این حکم سریعا اجرا شود البته برای اجرایی شدن مشکلات پزشکی وجود دارد که باید رفع شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: از نیروی انتظامی و سیستم اطلاع‌رسانی اصفهان درخواست داریم که عاملان اسیدپاشی در آنجا نیز شناسایی و دستگیر شوند چرا که متأسفانه هنوز عوامل اصلی در اصفهان دستگیر نشده‌اند.

۱۳۹۳/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...