نسخه چاپی

سرخابی‌ها به دنبال مهاجم ۲ متری بایرن‌

فصل نقل و انتقالات لیگ‌برتر از دیروز به طور رسمی آغاز شد و باشگاه‌های لیگ‌برتری از همین دیروز كار تقویت تیم‌های خود را آغاز كردند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز،با توجه به اين موضوع كه تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس بيشتر مورد توجه هستند، طبيعي است كه نقل و انتقالات اين دو باشگاه مهم‌تر باشد و در كانون توجه قرار داشته باشد. هر دو باشگاه سرخابي از نبود يك مهاجم ششدانگ گلزن رنج مي‌برند و دربه‌در دنبال يك گلزن مي‌گردند. جالب است بدانيد يك مهاجم گلزن اتريشي براي پيوستن به ليگ ‌برتر ايران ابراز تمايل كرده است و ديشب فيلم اين بازيكن از طريق يكي از دستياران سابق حميد درخشان به سرمربي سرخ‌ها رسيد تا در صورت تأييد به اين تيم بپيوندد اما قبل از پرسپوليس اين ملوان بود كه براي به خدمت گرفتن اين بازيكن ابراز تمايل كرد ولي مديربرنامه‌هاي اين بازيكن جواب قطعي به اين باشگاه شمالي نداد.

جالب‌تر اينكه با تصميم اعضاي هيأت‌مديره باشگاه استقلال در جلسه روز يك‌شنبه گذشته صادق‌پور، پورحيدري و معيني به عنوان نماينده هيأت‌مديره باشگاه استقلال انتخاب شدند و تعيين شد كه تمامي نقل و انتقالات با تأييد اعضاي اين كميته صورت پذيرد. يكي از همين اعضا صبح ديروز وقتي متوجه شد قرار است فيلم اين بازيكن به ‌دست پرسپوليسي‌ها برسد، تلاش خود را براي گرفتن فيلم اين بازيكن و رساندن آن به سرمربي آبي‌ها آغاز كرد و قبل از بازي با راه‌آهن موفق شد اين فيلم را در اختيار بگيرد. حال بايد ديد كدام‌يك از دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ايران كه براي به خدمت گرفتن اين مهاجم اتريشي رقابت مي‌كنند، در جذب اين بازيكن موفق خواهند بود. در زير نگاهي مي‌اندازيم به رزومه اين مهاجم.

نام استفان ماير هوفر
تاريخ تولد ۱۶ آگوست ۱۹۸۲(۳۲ ساله)
محل تولد شهر گابليتز اتريش
قد ۲ متر و ۲ سانتي‌متر
پا راست‌پا
بازي ملي‌ ۱۹ بازي و يك گل زده
عنوان: آقاي گل ليگ اتريش در فصل ۲۰۰۹-۲۰۰۸ با زدن ۲۴ گل با پيراهن راپيدوين

باشگاه‌ها
فارست وين (۲۰۰۳-۲۰۰۲)‌؛ ۱۸ بازي  ۲ گل
اس وي لانگن روهر (۲۰۰۵-۲۰۰۳)‌؛ ۵۳ بازي ۲۶ گل
بايرن‌مونيخ B (۲۰۰۶-۲۰۰۵)‌؛ ۴۲ بازي ۲۱ گل
بايرن‌مونيخ (۲۰۰۷)‌؛ ۲ بازي  بدون گل زده
كوبلنس آلمان (۲۰۰۷)‌؛ ۱۴ بازي ۳گل
گروتر فورت (۲۰۰۷)‌؛ ۱۰ بازي ۲گل
راپيدوين (۲۰۰۸ قرضي)‌؛ ۱۱ بازي ۷ گل
راپيدوين (۲۰۰۹-۲۰۰۸)‌؛ ۳۸ بازي ۲۴ گل
ولورهمپتون (۲۰۱۱-۲۰۰۹)‌؛ ۹ بازي  يك گل
بريستول‌سيتي (۲۰۱۰)‌؛ ۳ بازي بدون گل زده
دويسبورگ (۲۰۱۱-۲۰۱۰ قرضي)‌؛ ۲۷ بازي  ۸ گل
ردبولز اتريش (۲۰۱۲-۲۰۱۱)‌؛ ۳۹ بازي ۱۵ گل
كلن (۲۰۱۳)‌؛ ۱۴ بازي  يك گل
ميلوال انگليس (۲۰۱۴)‌؛ ۱۱بازي  ۲ گل
واينر نوستات (۲۰۱۴)‌؛ يك بازي بدون گل زده

اين بازيكن كه در حال حاضر پيراهن شماره ۳۹ تيم واينر نوستات اتريش را بر تن دارد، در فصل ۲۰۰۷ كه عضو تيم اصلي بايرن‌مونيخ شد، همبازي علي كريمي بود. جادوگر فوتبال ايران آن زمان با پيراهن شماره ۸ اين تيم آلماني ۱۵ بار به ميدان رفت و ۲ گل هم به ‌ثمر رساند ولي مايرهوفر كه پيراهن شماره ۳۴ بايرن را در همان مقطع بر تن داشت، تنها ۲ بار شانس بازي كردن پيدا كرد و در همان ۲ بازي هم نتوانست گلي براي باواريايي‌ها بزند. قيمت او در سايت ترانسفرماركت ۵۰۰ هزار يورو است ولي مديربرنامه‌هاي او به دو باشگاه پرسپوليس و استقلال قول داده اين آسمانخراش اتريشي را با مبلغ كمتري به ايران خواهد آورد.

۱۳۹۳/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...