نسخه چاپی

ضربه ای كه فلسطین از تنش های خاورمیانه خورد

بشار اسد در دیدار با اعضای دبیرخانه اتحادیه اقلیت‌های فلسطینی سراسر اروپا در دمشق تاكید كرد: مساله فلسطین بیشترین ضربه را از تنش‌های خاورمیانه دیده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در دیدار با اعضای دبیرخانه اتحادیه اقلیت‌های فلسطینی در مناطق مختلف اروپا در دمشق به ریاست رازی الشعیبی که روز یکشنبه فعالیت‌های کنفرانس سالانه خود را در مرکز فرهنگ و هنر الاسد در دمشق پایان دادند، گفت: مساله فلسطین بزرگترین متضرر تنش‌های خاورمیانه است.

وی تاکید کرد: انتخاب دمشق به عنوان مقر برگزاری کنفرانس سالانه این اتحادیه به رغم شرایط سوریه و منطقه نشان دهنده چند مساله است که مهمترین آن قدردانی فلسطینی‌ها از مواضع سوریه و نقش محوری آن در حمایت از مساله فلسطین و همچنین بیانگر ادامه حمایت مردم سوریه از مردم فلسطین است اما مساله فلسطین بیشترین آسیب را از رخدادهای خاورمیانه در طول این چند سال دیده است.

بشار اسد بر نقش محوری اتحادیه اقلیت‌های فلسطینی در اروپا در خصوص مسائل جهان عرب و خطر سیاست‌های غربی در منطقه و جهان تاکید و حمایت سوریه را از چنین اتحادیه‌ها و انجمن‌هایی اعلام کرد.

اعضای دبیرخانه این اتحادیه نیز از سوریه به خاطر مواضع این کشور در حمایت از مردم فلسطین قدردانی و اعلام کردند که فلسطینی‌ها همواره دوست سوریه باقی خواهند ماند.

این اعضا همچنین اعلام کردند: جنگی که مردم سوریه با آن مواجه شده‌اند به خاطر مواضع ملی دمشق نسبت به مسائل منطقه و از جمله حمایت از مردم فلسطین بوده است.

۱۳۹۳/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...