نسخه چاپی

گرانی نان در گلستان؛ بعد از سفر روحانی!

افزایش قیمت نان در گلستان به بعد از سفر روحانی موكول شده است! رییس جمهور هم در اولین سخنرانی خود در جمع مردم، حرفی از قیمت نان به میان نكشید!

به گزارش نما به نقل از صراط، در شرایطی که بر اساس تصمیم هیات دولت، افزایش قیمت نان بعد از تصویب مسئولان استانی در سطح استان ها، اعمال می شود، افزایش بهای نان در گلستان به بعد از سفر روحانی موکول شده است!

سیاست دولت برای کنترل بازتاب منفی گران شدن نان، باعث شد تا نوبخت این خبر را به طرز عجیبی اعلام کند. بر اساس اعلام او، "دولت همچنان یارانه گندم به قیمت هر کیلو 665 تومان را در اختیار کارخانه های آرد سازی و نانوایی ها قرار خواهد داد، اما این اجازه را به نانواهایی ها در استان های مختلف نیز خواهد داد تا بر اساس اقتضائات هر استان به منظور جبران مابه التفاوت افزایش هزینه های جانبی، قیمت نان را تا حداکثر 30 درصد افزایش دهند."

این در حالی است که بر اساس گزارش رسانه ها، افزایش قیمت نان در برخی استان ها، حتی قبل از اعلام سخنگوی دولت نیز اعمال شده بود! با این وجود، افزایش قیمت نان در استان گلستان به بعد از میزبانی از حسن روحانی موکول شد!

یکی از مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در این باره گفته است: با توجه به سفر ریاست جمهور به استان گلستان، نخستین جلسه و تصمیم گیری بابت افزایش قیمت نان، روز گذشته در گرگان برگزار شد و تصمیم گیری نهایی به بعد از سفر رئیس جمهور موکول شده است و امیدواریم قیمت مناسبی را برای نان در استان تعیین نماییم .

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این افزایش قیمت، باعث افزایش کیفیت و مرغوبیت نان خواهد بود یا خیر، پاسخ داد: قطعا با افزایش قیمت نان بایستی کیفیت و مرغوبیت نان افزایش پیدا کند.

تصمیم مذکور بی تردید پرونده واکنش های مردمی به مصوبه گرانی نان را دست کم در سفر استانی روحانی به گلستان، خواهد بست!

حسن روحانی امروز برای انجام سفری استانی وارد گرگان شد و مورد استقبال مردمی قرار گرفت که در خیابان به دنبال خودروی او می دویدند. رییس جمهور در اولین سخنرانی خود در جمع مردم، حرفی از قیمت نان به میان نکشید!

۱۳۹۳/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...