نسخه چاپی

اولادی: مویسلوویچ بد دهان الفاظ ركیك می‌گوید

مهاجم تیم فوتبال ملوان گفت: مویسلوویچ یك مربی بددهان است كه در تمرینات به بازیكنان الفاظ ركیك می‌گوید.

به گزارش نما به نقل از فارس، مهرداد اولادی در مورد جدایی‌اش از ملوان گفت: روز گذشته جدایی من از ملوان قطعی شد و امروز برای انجام کارهای اداری و فسخ رسمی قراردادم با ملوان اقدام می‌کنم. من قبل از حضور در ملوان هم از تیم هایی پیشنهاد داشتم، اما واقعیت این است که بعد از پرسپولیس، ملوان را خیلی دوست دارم و برایش ارزش زیادی قائلم، به همین خاطر ملوان را انتخاب کردم، تیمی که زمانی سکوی پرتابم بود، اما مجبور شدم که از این تیم جدا شوم.

اولادی تصریح کرد: یکسری اتفاقات رخ داد که مجبور به جدایی از ملوان شدم، من دیر به تیم اضافه شدم، تیم هم بد نتیجه گرفت و وقتی تیم نتیجه نگیرد همه مقصرند مخصوصاً بازیکنان. بعد از آن هم مربی خارجی آمد که از روز اول با او به مشکل خوردم. مویسلوویچ یک مربی بددهان است که هر چه بر زبانش می‌آید می‌گوید، نتوانستم فحش‌های رکیک او را تحمل کنم و پاسخش را دادم.

اولادی با اشاره به رفتار ناپسند سرمربی ملوان گفت: من آبرویم را از سر راه نیاوردم که یک مربی خارجی هر چه بخواهد به من بگوید، نمی‌توانستم با چنین مربی‌ کارم را ادامه دهم، اینکه ملوان را دوست دارم شکی نیست، من به خاطر همین علاقه‌ام به ملوان بود که تمام طلبم را بخشیدم و حتی یک ماه و نیم است که خانه‌نشین شدم، اما نمی‌توانستم بعضی رفتارها را تحمل کنم.

اولادی با اشاره به عشق و علاقه مردم انزلی به ملوان گفت: مردم خونگرم انزلی همیشه حامی تیم ملوان بودند و به من هم خیلی محبت کردند، از همه آنها ممنون هستم. تنها کاری که می‌توانم کنم این است که برای موفقیت ملوان دعا کنم و اینکه این تیم به جایگاه اصلی‌اش در فوتبال ایران برگردد. من برای ملوان خوب گل زدم، در هر صورت فقط می‌توانم برای این تیم آرزوی موفقیت کنم.

مهاجم استقلال با اشاره به مدت کوتاه حضورش در این تیم گفت: در استقلال که بودم برخی به من می‌گفتند در اعیاد و مناسبت‌ها به این و آن پیامک بده، اما من خیلی روابط عمومی قوی‌ای ندارم، اگر روابط عمومی قوی داشتم نباید بعد از پانزده سال فوتبال بازی کردن شرایطم امروزم اینگونه باشد، من ۵۰ بازی ملی دارم، ۵ سال لژیونر بودم اما درنهایت کارم به اینجا رسید که اکنون بدون تیم هستم. چوب صداقتم را می‌خورم و به نظرم در فوتبال ایران آدم‌های صادق نمی‌توانند خیلی دوام بیاورند.

۱۳۹۳/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...