نسخه چاپی

دیدار نوری مالكی با سید حسن نصرالله + عكس

معاون رئیس جمهوری عراق با دبیركل حزب الله لبنان دیدار و گفتگو كرد.

به گزارش نما به نقل از ابنا، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان و «نوری المالکی» معاون رئیس جمهوری عراق تاکید کردند که پیروزی کشور‌ها و ملت‌های منطقه بر گروه‌های تروریستی تکفیری از جمله داعش حتمی است.

سید حسن نصرالله و نوری المالکی در دیداری که «شیخ محمد کوثرانی» عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان نیز حضور داشت، با ابراز اطمینان از پیروزی ملت‌ها و کشورهای منطقه در مقابل داعش و امثال آن خاطرنشان کردند که گروه‌های تروریستی تکفیری و طرح‌های ویرانگر آن‌ها در هیچ کدام از کشورهای منطقه آینده و جایگاهی ندارند.

20bbe56fe5de1163ac6dcf06b91a57d8.jpg


براساس این گزارش، دبیرکل حزب الله و معاون رئیس جمهوری عراق که عصر شنبه برای دیداری رسمی از لبنان وارد بیروت شد، در باره تحولاتی طوفانی که در چند سال گذشته و بویژه در مرحله کنونی منطقه از جمله عراق، سوریه، لبنان و فلسطین را در نوردیده است، گفت‌و‌گو کردند.

دو طرف در این دیدار تهدید‌ها وچالش‌های فراروی کشور‌ها و ملت‌های منطقه را بررسی و تاکید کردند که مسئولیت مقابله با این تهدید‌ها و چالش‌ها برعهده همه رهبران دینی و سیاسی بویژه نیرو‌ها وجریان‌های اسلامی، ملی و قومی در دو جهان عرب و اسلام است.

در این بیانیه آمده است که دبیرکل حزب الله لبنان و معاون رییس جمهوری عراق از پشت پرده و اهداف این تهدید‌ها و چالش‌های و راه‌های مقابله با آن‌ها قرائتی واحد داشته و بر افزایش تلاش‌ها برای حفظ استقلال کامل و موفقیت همه کشور‌ها تاکید کردند.

سیدحسن نصرالله و نوری المالکی همچنین بر ضرورت همکاری کشور‌ها و ملت‌های منطقه برای مقابله با فتنه‌های طائفه‌ای و مذهبی و جریان‌های تکفیری که همه را تهدید می‌کنند، تاکید کردند.

۱۳۹۳/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...