نسخه چاپی

۱۸مجوز برای صادرات آبزیان به روسیه

رئیس سازمان دامپزشكی از ورود شركت های تولید و فرآوری آبزیان به سایت صادرات به كشور روسیه خبر داد.

به گزارش نما ، مهدی خلج در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به اینکه برای صادرات فرآوردهای خام دامی به روسیه به توافق هایی رسیده ایم، افزود: برای صادرات فرآوردهای خام دامی واحدهای تولید داخل باید موازین بهداشتی کشور روسیه را رعایت کنند به همین علت تاکنون 18 واحد تولیدی با رعایت این موازین موفق شدند مجوز صادرات به این کشور را دریافت کنند.

وی گفت: روسیه این 18 شرکت تولیدی و فرآوری آبزیان را روی سایت تجارت و بازرگانی خود آورده است و در آینده شرکت های تولیدی کشورمان می توانند میگو و دیگر انواع آبزیان را به روسیه صادر کنند.

رئیس سازمان دامپزشکی با بیان اینکه صادرات گوشت مرغ و تخم مرغ نیز در دستور کار قرار دارد افزود: دستورالعمل های بهداشتی برای رعایت قوانین و مقررات روسیه تدوین و به واحدهای مرغداری ابلاغ شده است.

خلج گفت: در پی ابلاغ دستورالعمل تاکنون 6 کشتارگاه صنعتی مرغ و دو کارخانه تولید مواد لبنی برای صادرات محصولات خود به روسیه معرفی شدند.

وی افزود: این واحدهای تولیدی و صنعتی نیز بزودی در سایت گمرکی فدراسیون روسیه قرار می گیرند.

رئیس سازمان دامپزشکی گفت: با قرار گرفتن واحدهای تولیدی محصولات گوشت مرغ و تخم مرغ در سایت گمرکی روسیه این محصولات می توانند به دیگر کشورهایی که در اتحادیه گمرکی روسیه عضو هستند نیز صادر شود.

۱۳۹۳/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...