نسخه چاپی

افتتاح 114پروژه شهری در منطقه14 تهران

114پروژه عمرانی، خدماتی، اجتماعی، فرهنگی و ترافیكی در منطقه 14 تهران امروز با حضور شهردار پایتخت به بهره برداری رسید.

به گزارش نما به نقل از شهرنوشت، منطقه 14 در قسمت شرق تهران واقع شده و با حدود 2.3 مساحت کل تهران جزو مناطق کم وسعت تهران محسوب می شود.

این منطقه که از شمال به خیابان پیروزی، از غرب به خیابان 17شهریور، از جنوب به خیابان خاوران و از شرق به بزرگراه بسیج مستضعفین محدود می‌شود شامل 6 ناحیه و 25 محله است که محلات دولاب، کوی بانک رهنی، سلیمانیه، سرآسیاب، صددستگاه غیاثی و قصر فیروزه از اهم آنهاست.

افتتاح 57 پروژه در سال 87، 600 فعالیت عمرانی و خدماتی در سال 89، بهره‌برداری از 90 پروژه در سال 91 و در نهایت نیز افتتاح و بهره‌برداری 114 پروژه در سال جاری نشان از توجه شهرداری تهران به منطقه 14 که دارالمومنین شهر خوانده می شود، از مواردی است که در کارنامه کاری این منطقه دیده می شود.

برای ساخت این پروژه ها در منطقه 14 بالغ بر 130 میلیارد تومان هزینه شده است.

شاخص ترین پروژه هایی که امروز به بهره برداری می رسد، 35 متری مرحوم حاج اسماعیل دولابی است که بزرگراه بسیج را به بزرگراه امام علی (ع) می رسد.

مجموعه ورزشی و زورخانه شهدای دولاب، تملک، توسعه و تجهیز برای سرای محله شکوفه، تملک و تجهیز برای سرای محله شاهین شرقی، تملک و تجهیز برای سرای محله فرزانه، تملک، تجهیز و احداث مجتمع فرهنگی هنری غدیر، احداث رختکن، توسعه و تجهیز زمین ورزشی شیرازی، محوطه‌سازی بوستان بسیج، احداث پل‌ هوایی عابر پیاده کابلی، تملک، احداث و تجهیز مجموعه تفریحی - تجاری گیوی، نصب تابلوهای راهنمای مسیر، ساماندهی خیابان خاوران،ساخت باغراه ورزش بوستان فتح‌اللهی، احداث زمین چمن مصنوعی، تملک و احداث بوستان‌ گل‌شناس، تملک و احداث بوستان اسپندی و ... از جمله پروژه هایی است که امروز با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید.

۱۳۹۳/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...