نسخه چاپی

خطیبی:مرد بودم كه جواب‌ سعداوی را ندادم

عکس خبري -خطيبي:مرد بودم که جواب‌ سعداوي را ندادم

سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز گفت: وقتی بازیكنی از لیست خارج می‌شود باید به پادگان برود البته من این نفرات را به باشگاه واگذار كردم چون آنها سرباز هستند.

به گزارش نما به نقل از فارس، رسول خطیبی بعد از اتفاقاتی که در تیم تراکتور‌سازی و ناراحتی‌اش از برخی از بازیکنان به وجود آمده است اظهار داشت: نمی‌دانم چرا می‌گویند من عصبانی بوده‌ام. دیروز تیم ما فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشت ولی قبول می‌کنم که فولاد هم فوتبال قابل قبولی را ارائه کرد اما ما آسیب‌شناسی کرده‌ایم که چرا یکی دو هفته است نتیجه نمی‌گیریم. متاسفانه تمرکز ما به هم ریخته است و باید تا نیم‌فصل صبر کنیم و تصمیماتی بگیریم. بازیکنی که در تراکتور‌سازی بازی می‌کند باید احساس مسئولیت کند که در قبال این همه هوادار تعصب دارد و باید باغیرت باشد در غیر این صورت جایی در تیم ما نخواهد داشت.

خطیبی در پاسخ به این سوال که آیا شما تعدادی از بازیکنان را به پادگان فرستادید یا خیر گفت: در هر صورت چون نیم‌فصل است ما باید بازیکنانی را جایگزین کنیم. اینها سرباز هستند و وقتی از لیست خارج می‌شوند خود به خود باید به پادگان بروند البته من این نفرات را به باشگاه واگذار کردم و چون آنها سرباز هستند باید خودشان را به پادگان معرفی کنند.

سرمربی تراکتور‌سازی در خصوص اظهار‌نظری که بعد از شکست مقابل فولاد انجام داده بود و گفته بود مثل علی دایی خیلی از راه‌ها را می‌روم گفت: ببینید برخی دوستان من را به سمت و سویی می‌برند که مقابل رسانه‌ها و مسئولان قرار بگیرم. فوتبال ما به سرعت به سویی می‌رود که همه می‌خواهند به دنبال مسائل حاشیه‌ای باشند. بعضی‌ها به دنبال جو‌سازی و پشت پرده‌سازی هستند و به جای آنکه به فکر تاکتیک تیمی باشند این حرف‌ها را مطرح می‌کنند. یک مربی دو روز قبل از بازی به خاطر خراب کردن جو استادیوم حرف‌هایی زد که من مرد بودم و پاسخی به آنها ندادم.

سرمربی تراکتور سازی در پایان صحبت‌های خود گفت: یک مربی مدعی شده که من با بازیکن تیمش تماس گرفته‌ام ولی من باز هم مردانگی کردم و نگفتم که چند بار با احمد آل نعمه تماس گرفته‌اند و حرفی در این مورد نزدم. منظور من این صحبت‌ها هست. اگر فکرها به سمت تاکتیک برود قطعا تیم‌ها بدون حاشیه کار خود را دنبال می‌کنند و بحث فنی جایگاه حواشی را خواهد گرفت.

۱۳۹۳/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...