نسخه چاپی

اهدای جایزه برترین ورزشكار به جوانمردی

عکس خبري -اهداي جايزه برترين ورزشکار به جوانمردي

بانوی طلایی رقابت‌های پاراآسیایی اینچئون، جایزه بهترین ورزشكار زن سال ۲۰۱۴ آسیا را دریافت كرد.

به گزارش نما به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولین، شب گذشته در مراسمی که در شهر ابوظبی امارات برگزار شد، ساره جوانمردی، بانوی طلایی رقابت‌های پاراآسیایی اینچئون، جایزه بهترین ورزشکار زن سال 2014 آسیا را دریافت کرد.

او به دلیل عملکرد موفقش در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون (کسب دو نشان طلا از این رقابت‌ها در رشته تپانچه بادی و تپانچه خفیف) و نیز کسب دو نشان طلای دیگر از مسابقات جهانی آلمان و مسابقات جام جهانی لهستان در سال 2014، به عنوان برترین ورزشکار زن معلول سال 2014 آسیا معرفی شد.

در مراسم شب گذشته، علاوه بر ساره جوانمردی، امیر ماندگارفرد، رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران نیز جایزه ورزشی APC را که به دلیل عملکرد قابل توجه ایران در رقابت‌های بخش تیمی مردان، در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون بدست آمده بود، دریافت کرد.

در کنار این موضوع، هر ساله سازمان ملل متحد، پیش از روز جهانی افراد دارای معلولیت، سوم دسامبر، شعاری را به منظور شروع فصلی جدید از فعالیت ها در این حوزه اعلام می کند تا به نوعی جوامع، دولت ها و تمام سازمان های فعال در این عرصه با توجه به این مفهوم به تلاش های خود ادامه دهند.

شعار روز جهانی افراد دارای معلولیت امسال(2014) نیز، «توسعه پایدار: نوید فن‌آوری» اعلام شده است. روز جهانی معلولین از سال 1992 که از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام شد، هر ساله در سوم دسامبر (دوازدهم آذر) برگزار می‌شود.

۱۳۹۳/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...