نسخه چاپی

جدیدترین اخبار صدور ویزای كربلا

"یاسر الموید" گفت: از زمان شروع ثبت‌نام زائران روزانه تقریبا به 100 هزار نفر ویزا می دهیم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، یاسر الموید مدیر کنسولگری عراق در ایران در گفتگو با خبرنگار خیمه‌گاه باشگاه خبرنگاران در خصوص میزان ثبت‌نام‌ها برای اربعین گفت: از زمان شروع ثبت نام روزانه تقریبا برای 100 هزار نفر ویزا صادر می‌کنیم.

وی در خصوص تدابیر صورت گرفته در این زمان عنوان کرد: دولت عراق تدابیر ویژه‌ای را برای این پیاده‌روی عظیم مدنظر قرار داده و تمام گذرگاه‌های مرزی خود را برای ورود زائران باز کرده است و کمیته ویژه‌ای چه در راه‌های زمینی و چه در فرودگاه‌ها برای کمک رسانی به زائران قرار داده است.

وی تصریح کرد: برای استان‌های نجف و کربلا برای استقبال از زائران اربعین دستورهایی صادر شده و بی تردید هم حفظ امنیت زائران در نظر گرفته شده است.

یاسر الموید در ادامه سخنانش گفت: البته جدای تلاش های خودجوش مردم عراق مثل ایجاد موکب برای زائران و بسیج کردن امکانات، دولت عراق نیز برنامه هایی را در این راستا در نظر دارد.

وی در خصوص تفاوت ویزای سازمان عتبات و ویزاهایی که لب مرز به زائران داده می‌شود گفت: روادیدی که از جانب ما صادر می‌شود مختص به یک دوره مشخص نیست اما برای تسهیل ورود زائران تمهیداتی اتخاذ شده که در مرزهای زمینی روادیدی صادر شود.

۱۳۹۳/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...