نسخه چاپی

واكنش النصره به دستگیری همسرالبغدادی

در پی دستگیری همسر سركرده گروه تروریستی داعش به دست نیروهای ارتش لبنان، گروه تروریستی موسوم به جبهه النصره تهدید كرد كه همه نظامیان اسیر لبنانی را اعدام خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از العالم، گروه تروریستی جبهه النصره وابسته به القاعده روز چهارشنبه در بیانیه ای ادعا کرد: دولت لبنان با بازداشت زنان و کودکان ضعف خود را نشان داد، و امروز که «سجی الدلیمی» را بازداشت کرد و تهدید می کند که جمانه حمید را نیز که پیش از این بازداشت کرده است به قتل خواهد رساند.
همسر خلیفه خودخوانده داعش به همراه پسر ده ساله اش اخیرا هنگام تردد در مرز لبنان و سوریه با مدارک جعلی، به دام نیروهای ارتش لبنان افتاده است.

جبهه النصره همچنین درخواست کرد که ارتش لبنان جمانه حمید را آزاد کند.

ارتش لبنان این زن تروریست را هنگام رانندگی با خودروی بمب گذاری شده به همراه دو زن دیگر دستگیر کرده بود.

رسانه های لبنانی از « سجی الدلیمی» به عنوان صیدی گران بها یاد کرده اند زیرا با سرکردگان دو گروه تروریستی تکفیری داعش و جبهه النصره و الکتیبه الخضراء وابستگی سببی و نسبی دارد و بیشتر اعضای خانواده او عضو این گروه ها هستند.

سجی الدلیمی دختر بزرگ « حمید ابراهیم الدلیمی» از سرکردگان داعش در سوریه است و به « ابومحمد الجولانی» سرکرده اصلی گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره بسیار نزدیک است.

مسؤولان لبنانی دو زن همراه الدلیمی را پس از مدتی به دلیل نداشتن مدارکی علیه آنان، آزاد کردند.

گروه تروریستی النصره و داعش در اوایل آگوست گذشته با نیروهای ارتش لبنان در مناطق مرزی این کشور با سوریه درگیر شدند و شماری از نیروهای لبنانی را به اسارت گرفتند.

گروه تروریستی داعش تا کنون 2 نفر از سربازان اسیر لبنانی را سر بریده است. گروهک تروریستی النصره هم یکی از سربازان اسیر را با خالی کردن یک گلوله در سرش، اعدام کرد.

۱۳۹۳/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...