نسخه چاپی

جبهه پایداری و جدایی از جبهه ی متحد

عکس خبري -جبهه پايداري  و جدايي از جبهه ي متحد

اگر جبهه پایداری در انتخابات اكثریت را بدست می‌آورد،قطعا بیان می‌كرد كه اصلا نیازی به فراكسیون واحد اصولگرایی نیست،ولی به دلیل اینكه در حال حاضر جزو اقلیلت‌ها محسوب می‌شوند ،به دنبال ایجاد فراكسیون واحد اصولگرایی هستند.

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه جبهه پایداری در انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال استراتژي و مسائل خاص خود بوده است قطعا در انتخابات ریاست جمهوری نیز جدا از دیگر اصولگرایان وارد عرصه انتخابات خواهد شد.

موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: اختلاف اصولگرایان زمانی آغاز شد که جبهه پایداری با ورود به عرصه انتخابات، راه خود را از دیگر اصولگریان جدا کرد.

وی افزود: اگر نمايندگان جبهه پایداری در انتخابات اکثریت را بدست می‌آوردند، قطعا بیان می‌کردند که اصلا نیازی به فراکسیون واحد اصولگرایی نیست، ولی به دلیل اینکه در حال حاضر جز اقلیلت‌ها محسوب می‌شوند ، به دنبال ایجاد فراکسیون واحد اصولگرایی هستند.

ثروتی یاد آور شد: حال ما معتقدیم باید فراکسیون واحد اصولگرایی با توجه به سلایق مختلف موجود در اين جناح تشكيل شود و رهروان ولایت، ایثارگران، جبهه پایداری و دیگر انشعابات اصولگرایی زير يك چتر واحد جمع شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تعدد احزاب اصولگرایان را در انتخابات ریاست جمهوری نیز شاهد خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به اینکه جبهه پایداری در انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال مسائل خاص خود بوده است قطعا در انتخابات ریاست جمهوری نیز جدا از دیگر اصولگرایان وارد عرصه انتخابات خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد گفت: در انتخابات ریاست جمهوری جبهه متحد اصولگرایان، جامعتین و جبهه پیروان خط امام و رهبری با یكدیگر و جبهه پایداری، گروه‌های مستقل و اصلاح طلبان نيز جدا از هم وارد عرصه انتخابات خواهند شد.

وی تاکید کرد: تعدد احزاب در انتخابات ریاست جمهوری نه تنها باعث تفرقه نخواهد شد، بلکه باعث داغ ترشدن تنور انتخابات و حضور حداکثری مردم در عرصه خواهد شد.

ثروتی همچنین در ارزیابی خود از روند برخورد دستگاه قضایی با پرونده مفاسد اقتصادی گفت: دستگاه قضایی باید در این زمینه مستقل عمل کند و نباید هیچ حاشیه امنی برای هیچ یک از مسئولان و مردم ایجاد شود.

وی یاد آور شد: باید دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده‌ها قاطعانه عمل کند.

ثروتی گفت: به اعتقاد من دستگاه قضایی آنگونه كه مردم انتظار دارند هنوز نتواتسته آن قاطیعت را که نیاز است در برخورد با متخلفین انجام دهد ، لذا برخی افراد احساس می کنند که دارای حاشیه امنی در جامعه هستند.

۱۳۹۱/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...