نسخه چاپی

فردا تهران یخ می‌زند

مدیركل پبش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران و برف در سواحل دریای خزر طی دو روز آینده خبر داد و گفت: فردا دمای پایتخت زیر صفر می‌رود.

به گزارش نما به نقل از مهر، احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، طی ۲۴ ساعت آینده برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و برخی نقاط شمال غرب و شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین بارش‌ها امروز در استان‌های گیلان و مازندران شدیدتر خواهد بود.

وی با بیان این‌که روز پنجشنبه بارش پراکنده در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ادامه داشته و به تدریج این موج از شمال شرق کشور خارج می‌شود، تصریح کرد: از بعد از ظهر جمعه ابتدا برای شمال غرب و به تدریج سواحل دریای خزر بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره‌ به اینکه امروز دریای خزر و در دو روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود، اظهار داشت: بعدازظهر امروز در استان‌های گیلان، مازندران، البرز، تهران، قم، سمنان و خراسان رضوی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، فردا آسمان تهران کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است. کمینه و بیشینه دمای پایتخت دراین روز ۱- و ۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

۱۳۹۳/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...