نسخه چاپی

نماینده مردم تهران در گفتگو با نما:

انتخاب آیت الله موحدی كرمانی نوید بخش وحدت اصولگرایی است/نفسانیت در اصولگرایی كمرنگ میشود

عکس خبري -انتخاب آيت الله موحدي کرماني نويد بخش وحدت اصولگرايي است/نفسانيت در اصولگرايي کمرنگ ميشود

فاطمه آلیا گفت:آیت الله موحدی كرمانی به عنوان نماد ترویج فضایل اخلاقی هستند كه بسیار مهم است. از این جهت انتخاب ایشان نوید بخش برای اصولگرایان دارد.

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار نما در رابطه با انتخاب آیت موحدی کرمانی به دبیر کلی جامعه روحانیت مبارز گفت: به نظر می رسد که با انتخاب آیت الله موحدی کرمانی خلا رحلت آیت الله مهدوی کنی ضمن آرزوی علو درجات برای ایشان ، تا حدودی را پرکند زیرا ایشان به لحاظ ابعاد مختلف شخصیتی که آیت الله موحدی کرمانی مانند جنبه های اجتهادی و علمی و اخلاقی ... دارند ، باعث مقبولیتی است که ایشان بین قاطبه مردم و روحانیت دارند .
عضو جبهه پایداری افزود: به هرجهت یکی از ویژگی های شاخص که ما در جامعه معمولا خلا آن را احساس می کنیم ؛ فضایل اخلاقی است . آیت الله موحدی کرمانی به عنوان نماد ترویج فضایل اخلاقی هستند که بسیار مهم است . از این جهت انتخاب ایشان نوید بخش برای اصولگرایان دارد ؛ زیرا ایشان و دیگر از فقها در ساز و کاری مناسب محور این وحدت باشند.
آلیا خاطر نشان کرد: ما می بینیم که هر جا وحدت اتفاق نمی افتد ، با بررسی آسیب ها و علت گشایی آن درمی یابیم که موضوعات نفسانیت دخیل است لذا اگر فقهایی هم چون آیت الله موحدی کرمانی که هم اکنون مطرح هستند ،به مساله ورود پیدا کنند ، به نظرمی رسد افرادی که اصراری دارند و رگه هایی از نفسانیت پیدا می کنند، خود به خود در ارتباط با فقها از سجایای اخلاقی بهره مند می شوند و نفسانیت کمرنگ می شود.
وی در ادامه گفت : هنگامی که نفسانیت کمرنگ شود و به حاشیه رفت، در یک فضای صمیمی همگرایی و همدلی اتفاق می افتد و همه دست به دست هم می دهند و انشاالله تا جایی که ممکن است وحدت حداکثری محقق می شود ؛ که نتیجه آن خدمت رسانی به مردم است . لذا ضمن تبریک به ایشان ابزار خرسندی داریم که آیت الله موحدی کرمانی با اجماع و اتفاق آرا همگی، حتی بدون مخالف به عنوان دبیرکل جامعه روحانیت مطرح شدند.

۱۳۹۳/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...