نسخه چاپی

دستگیری جیب‌بر وضوخانه‌ مساجد

این فرد از سال 85 در شهرهای مختلف از جمله تهران، مشهد، شیراز، قم، اصفهان و اخیرا در كاشمر اقدام به سرقت با این روش می كرد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی کاشمر گفت: جیب بر حرفه ای با بیش از 30 فقره سرقت در نقاط مختلف کشور، در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ «ابوالقاسم باقری» روز چهارشنبه در این خصوص اظهارداشت: این سارق 63 ساله طی هشت سال گذشته با مراجعه به پایانه های مسافربری، اماکن مذهبی و مساجد هنگام وقت نماز به سرویسهای بهداشتی رفته و زمانی که افراد با بیرون آوردن کت یا کاپشن مشغول وضو می شدند جیب آنها را سرقت می کرد.

وی افزود: این فرد از سال 85 در شهرهای مختلف از جمله تهران، مشهد، شیراز، قم، اصفهان و اخیرا در کاشمر اقدام به سرقت با این روش می کرد.

فرمانده انتظامی کاشمر در خصوص نحوه دستگیری این سارق نیز گفت: در پی تماس یکی از شهروندان کاشمری با پلیس 110 مبنی بر سرقت 9 میلیون ریال وجه نقد از جیب کتش در داخل یکی از مساجد، ماموران آگاهی با چهره نگاری و استقرار در مساجد بزرگ کاشمر هنگام نماز موفق به شناسایی و بازداشت سارق در مسجدجامع این شهر شدند.

وی افزود: در بازرسی بدنی از فرد دستگیر شده مقدار قابل توجهی وجه نقد، تراول چک و یک جلد دفترچه پس انداز با موجودی 300 میلیون ریال کشف شد و با استعلام از سامانه سوابق کیفری نیز مشخص شد وی دارای چهار فقره سابقه دستگیری به اتهام جیب بری است.

کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

۱۳۹۳/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...