نسخه چاپی

خدابخشی هم مقتدرانه فینالیست شد

مهدی خدابخشی در نخستین دیدار خود در شیاپ چانگ مكزیك با غلبه بر تكواندوكار انگلیس راهی مرحله بعد فینال گرندپریكس شد.

به گزارش نما، مبارزات تکواندوکاران در نخستین روز از مرحله فینال مسابقات گرندپریکس در سال 2014 (G8)، از عصر امروز (چهارشنبه)، با برگزاری پیکارهای اوزان 58- و 80- كيلوگرم (وزن اول و سوم المپيك) مردان و 49- و 67- كيلوگرم زنان در سالن مرکز کوئرتارو مکزیک در حال پیگیری است.

در ادامه این رقابتها، مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه خود به مصاف "لوتالو محمد" از انگلیس (دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن، طلای قهرمانی اروپا و طلای گرندپریکس منچستر 2013) رفت و در یک دیدار جذاب و پرامتیاز با نتیجه 20 بر 10 به برتری رسید و با شایستگی راهی مرحله دوم شد.

مهدی خدابخشی نماینده وزن 80- کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار به مصاف "سباستین کریسمیچ" از آرژانتین رفت و توانست با نتیجه 7 بر 3 به برتری برسد و با شایستگی راهی مرحله فینال شود.

این تکواندوکار آرژانتینی طلای المپیک 2012 لندن را در اختیار دارد که در اولین مبارزه خود "ارون کوک" از جزیره مان (نفر اول رنکینگ المپیک و قهرمان سه دوره اروپا) را با نتیجه 10 بر 7 شکست داد.

تکواندوکار شایسته کشورمان در مرحله نهایی باید با برنده دیدار "البرت گائون" از روسیه و "ادریانو رویز" از مکزیک دیدار کند.

در آن سوی جدول نیز "البرت گائون" از روسیه 5 بر 2 از سد "طاهیر گولیک" از آلمان گذشت و پیکار 2 نماینده مکزیک نیز با نتیجه 9 بر 2 به سود "ادریانو رویز" به پایان رسید.

منبع: فدراسیون تکواندو

۱۳۹۳/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...