نسخه چاپی

العجب ثم العجب!

كیهان نوشت:

سخنان دکتر روحانی در گرگان با واکنش کاربران سایت های حامی و منتقد دولت مواجه شد.رئیس جمهور در گرگان با اشاره به اینکه دولت به وعده های انتخاباتی خود وفادار است، خاطرنشان کرد: من وعده نجات اقتصاد کشور، احیای اخلاق در جامعه و تعامل سازنده با جهان را داده بودم و تا لحظه آخر پای وعده های خود ایستاده ام. من به نسل جوان کشور و به ویژه جوانان دانشجو وعده می دهم پای قول های خود خواهم ایستاد.

روحانی افزود: من پنج وزیر به مجلس معرفی کردم، اما لازم بود 50 وزیر معرفی می کردم. ما از وعده هایی که دادیم باز نخواهیم ایستاد. دوران افراط و زمان امنیتی بودن به سر آمده است.القای امنیتی بودن فضا قبل از تشکیل دولت یازدهم و رفع آن پس از تشکیل دولت در حالی است که دارندگان سوابق امنیتی در کابینه روحانی بیش از سایر دولت ها و کابینه ها بوده است. از سوی دیگر چالش موجود درباره وزرای پیشنهادی علوم عدم استقلال رأی آنها و انفعال و انقیادشان در برابر جریان فتنه بود حال آن که دکتر فرهادی با تصریح بر اینکه فتنه را خط قرمز می داند، توانست اعتماد مجلس را جلب کند.

روزنامه زنجیره ای آفتاب یزد تیتر «کنایه روحانی به مخالفان» را برای اظهارات روحانی انتخاب کرد.در همین حال اظهارات دکتر روحانی با واکنش هایی در میان کاربران سایت های حامی و منتقد مواجه شده است. از جمله در کامنت مخاطبان سایت فرارو (از سایت های حامی دولت) آمده است: خرداد 92؛ دوران افراط و فضای امنیتی به سر آمده است. 11 آذر 93؛ دوران افراط و فضای امنیتی به سر آمده است. 1 فروردین 1400؛ دوران افراط و فضای امنیتی به سر آمده است/ فقط حرف و شعار. عمل انگاری وجود ندارد./ دمت گرم!!/ امیدوارم علاقه مندان به منش و افکار ریاست جمهوری ناامید نشوند. این همون هدف مافیای افراط و تخریبه! درست است که این قضاوت باید بر مبنای عمل باشد، ولی آیا ایشان وقت کافی برای به نتیجه رساندن وعده ها داشته اند، که الان قضاوت کنیم؟/ ... آقای روحانی خسته شدیم از بس شعار شنیدیم/ جناب آقای روحانی دوران انتخابات و شعار مربوط به یک سال و نیم پیش بود. یک فکری بکنید/ و...»

همچنین ذیل خبر اظهارات رئیس جمهور در وبسایت جهان نیوز، کامنت ها و دیدگاه های زیر درج شده است: «آیا وعده بهبود معیشت مردم در صد روز اول عمر دولت محقق شد آیا چرخ کارخانه ها به موازات چرخ سانتریفیوژها چرخید یا نه از کدام اخلاق صحبت می کنید! آقای روحانی این کلیدی که در جیب شماست درب رحمت الهی را باز نمی کند/ جناب رئیس جمهور ببخشیدا ولی گزینه هایی که شما معرفی می کردید برای وزارت علوم یه چیزی بالاتر از افراط بودند/ آیا پای دانشگاه آزاد هم ایستاده اید؟/ خوب شد از ریل افراط پیاده شدند وگرنه نماینده ها پنجاه تا وزیر پیشنهادیو دیپورت می کردند... این فیلما همه نگاتیواش پیش ماست. بیخیال/ یکی از وعده های اقتصادی، گران کردن کالاهای اساسی با شیب ملایم/ شما گران نکنید، وعده های صد روزه پیشکش! / اینکه حاضر باشند تا 50 گزینه برای وزارت معرفی کنند، افراط گرایی نیست؟ / نه خیر بیشتر لجبازی است/ وعده و وعید که کنتور و هزینه نداشته باشد، دولت داری به همین راحتیه که می فرمایند.

سخنگوی دولت فرمودند بنای گران کردن نداریم و نون گرون شد/ العجب ثم العجب/ بالاخره یک جوری باید فکر مردم رو منحرف کنن/ اگه دولت قبلی نبود، ضعف ها و مشکلات خودشونو کجا می خواستن قایم کنن؟/ اگر از همان اول هم به جای افراد افراطی، فرد معتدلی که از افراطیون فتنه گر برائت جسته بود معرفی میشد مجلس قبول می کرد و نه تنها به معرفی پنجاه نفر بلکه به معرفی 4 نفر هم نیاز نبود و خوشحالیم که در عمل (حداقل در این مورد) دست از سر افراط و تفریط و لجبازی برداشته شد و به منافع جوانان و جامعه و نه به قولهایی که به اصلاح طلبان و... داده شده بود، عمل شد.

۱۳۹۳/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...