نسخه چاپی

جاسوسی اسراییل علیه توان هسته‌ای ایران

رئیس اطلاعات رژیم صهیونیستی آشكار افشا كرد كه صهیونیست‌ها برای جلوگیری از فعالیت‌های هسته‌ای ایران به اقدامات جاسوسی گسترده دست زده‌اند.

به گزارش نما به نقل از فارس، «یووال اشتینیتز» در سخنانی افشا کرد که رژیم صهیونیستی مشغول اقدامات جاسوسی گسترده و حساس برای متوقف کردن فعالیت‌های هسته ای ایران است.

به گزارش پایگاه خبری «عاروتص شوع»، اشتینیتز امروز (چهارشنبه) در جلسه پنل کنست (پارلمان اسرائیل) این سخنان را در پاسخ به لایحه غیرالزام‌آور «آیزاک هرتزوگ» رئیس حزب مخالف «کارگر» بیان کرد و درباره توانایی رهبری کابینه تحت نخست وزیری بنیامین نتانیاهو به اغراق پرداخت.

همواره فرض بر این بوده است که رژیم صهیونیستی در عملیات مخفی علیه ایران نقش دارد و موساد نیز در این زمینه، دست به اقدامات خرابکارانه و ترور زده است. با این حال، سیاست رژیم صهیونیستی همواره این بوده که آشکارا در این باره سخن نگوید.

با این حال، «عاروتص شوع» نوشت، شاید سخنان اشتینیتز گاف بوده یا یک اشتباه عمدی به این منظور که وجهه بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود را به عنوان یک نگهبان توانا برای امنیت رژیم صهیونیستی، بهبود بخشد.

بر اساس این گزارش، مقامات آمریکایی در سال ۲۰۱۲ گزارش دادند حمله به دانشمندان هسته‌ای ایران توسط اعضا منافقین انجام شده که موساد آنها را آموزش داده، مسلح کرده و مورد حمایت قرار داده است.

۱۳۹۳/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...