نسخه چاپی

عضو حزب موتلفه اسلامی درگفتگو با نما:

وحدت اصولگرایان تسریع میشود

عکس خبري -وحدت اصولگرايان تسريع ميشود

حمید رضا مشهدی عباسی گفت:فكر می كنم با توجه به روحیه تعاملی كه ایشان با گروههای مختلف اصولگرایی دارند ؛ انتخاب ایشان تسریع كننده در وحدت اصولگرایان باشد.

به گزارش نما ،حمید رضا مشهدی عباسی نماینده مردم دماوند جامعه روحانیت مبارز را یک تشکل انقلابی و دارای سبقه مبارزاتی دانست و گفت: با برنامه ریزی که حضرت امام (ره) در تقویت نیروهای زبده و مخلص برای انقلاب و نگهداری انقلاب داشتند، مطمئنا هیچ خلایی در روند پیشبرد اهداف نظام به وجود نمی آید .
وی با اشاره به خلا وجودی آیت الله مهدوی کنی (ره) افزود :هرچند از دست دادن حضرت آیت الله مهدوی کنی ضایعه ای برای نظام و انقلاب ما بود ولی مطابق برنامه ریزی و چشم اندازی که معمار کبیر انقلاب برای نظام در دههای 30 و 40 ترسیم کردند، نشان می دهد که بالحمدالله ما هیچ گاه شاهد خالی نماندن سنگرهای مختلف نظام نباشیم.
این عضو حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: در این راستا نیز حضرت آیت الله موحدی کرمانی انتخاب شدند که باعث بسی مسرت است که امیدواریم خلایی که در چند این چند ماه در بحث تشکیلات اصولگرایان و روحانیت مبارز به وجود آمد، با برنامه ریزی ایشان حل وفصل شود و وحدتی که مد نظر تمام اصولگرایان است با درایت ایشان به سرانجام برسد . البته من فکر می کنم با توجه به روحیه تعاملی که ایشان با گروههای مختلف اصولگرایی دارند ؛ انتخاب ایشان تسریع کننده در وحدت اصولگرایان باشد .

۱۳۹۳/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...