نسخه چاپی

كفاشیان: اردوی آفریقا لغو نشده

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لذت یك فوتبال به تماشاگران آن است و یك سری تلاش صورت گرفته بود تا محرومیت تماشاگران پرسپولیس لغو شود اما بی نتیجه ماند زیرا رای صادر شده بود و ما تابع قانون هستیم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص نشست در وزرات ورزش در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نشست خوبی برگزار شده بود و موضوع نشست بررسی صلاحدید مربیان داخلی و خارجی بوده است که مربیان خارجی ضمن معرفی به کمیته خاص خود ارجاع داده شده و پس در شورای برون مرزی مطرح شود.

وی در ادامه افزود: ایرادهایی در خصوص کرانچار مطرح شد که می‌توان به بحث اجتماعی، فنی و یک سری توانمندی‌ها اشاره کرد.

کفاشیان ادامه داد: ما در این کشور زندگی می کنیم بطور قطع باید مربیان داخلی و خارجی ملزم به اجراء ‌شئونان اخلاقی و اسلامی باشد نکات مثبت و منفی کرانچار مطرح شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا زمان را از دست نمی دهیم عنوان کرد: ما ملزم به رعایت قانون هستیم و مسائل قانونی را باید رعایت کنیم درست است زمان از دست می دهد اما مسائل قانونی باید رعایت گردد.

وی در مورد اینکه آیا اردوی آفریقای جنوبی لغو شده است گفت: به هیچ وجه اردوی آفریفای جنوبی لغو نشده است و ما اقدامات لازم را در این خصوص انجام داده‌ایم.

کفاشیان سپس در مورد هم همه‌های تماشاگران به حضور کی روش در بازی راه آهن – استقلال تصریح کرد: من اطلاعی ندارم و اگر هم مطلع شوم قانونی برخورد می کنم اما از جریان بی خبرم.

وی در مورد تصمیم کمیته انظباطی و استیناف در خصوص محرویت تماشاگران تاکید کرد: من دوست ندارم تماشاگران محروم شوند. زیرا جذابیت یک فوتبال به تماشاگران آن است تلاش هم کردیم تمهیداتی اندیشیده شود ولی رای صادر شده و ما تابع رای هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با انجام کارهای فرهنگی دیگر شاهد محرومیت تماشاگران نباشیم.

۱۳۹۳/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...