نسخه چاپی

روایت درخشان از دیدار با تاج

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از حضور در كنفرانس نزد مهدی تاج رفتم و بار دیگر از او درخواست كنم محرومیت تماشاگران تیم پرسپولیس را برای بازی با ذوب آهن بخشیده و به بازی لیگ موكول كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حمید درخشان در ابتدای نشست خبری بازی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: تأخیرم به خاطر این بود که قبل از حضور در کنفرانس نزد مهدی تاج رفتم و بار دیگر از او درخواست کنم محرومیت تماشاگران تیم پرسپولیس را برای بازی با ذوب آهن بخشیده و به لیگ برتر موکول کند.

وی افزود: جلسه خیلی خوبی با تاج داشتیم و من به ایشان گفتم ما با احترام به قانون تابع تصمیم کمیته انضباطی و کمیته استیناف هستیم اما یک خواهش داریم و آن اینکه به تماشاگران اجازه دهند برای بازی فردا به ورزشگاه بیایند و محرومیت یک جلسه‌ای ما را به اولین بازی‌مان در لیگ که مقابل فولاد است، موکول کنند. ایشان هم گفتند ظرف یک و یا 2 ساعت آینده جواب خواسته شما را خواهیم داد. من خیلی امیدوارم که سازمان لیگ خواسته ما را بپذیرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: حتی یحیی گل محمدی نیز خواستار این است که بازی فردا با تماشاگر برگزار شود چرا که زیبایی فوتبال به حضور تماشاگران است. فیفا هر روز یک تکنولوژی به فوتبال اضافه می‌کند فقط برای اینکه تماشاگران از تماشای هر چه بهتر فوتبال لذت ببرند. حتی بازی رئال مادرید و بارسلونا که به ال کلاسیکو معروف است اگر تماشاچی نداشته باشد آن شور و هیجان را نخواهد داشت. انگیزه و هیجانی که هوادار از روی سکوها به بازیکن انتقال می‌دهد باعث می‌شود توان 60 درصدی او تا 80 درصد افزایش پیدا کند. تماشاچی یعنی روح و روان فوتبال و اگر آن را از فوتبال بگیریم این ورزش همه چیز خود را از دست خواهد داد.

درخشان در مورد بازی تیمش با ذوب اهن نیز افزود: ذوب آهن با انگیزه خیلی زیادی به مصاف ما می اید آنها موفق به حذف استقلال شده‌‌اند و قطعا در بهترین شرایط روحی و روانی خود قرار دارند ما هم اگر چه مقابل نفت بازی را باختیم اما بازیکنانم خارق العاده بودند چرا که اجازه ندادند غیب بازیکنان بزرگ ما احساس شود. به شخصه افتخار می‌کنم که چنین شاگردانی دارم. آنها با تمام وجود برای هواداران بازی می‌کنند.

وی یادآور شد: هدف ما این است که فردا با همه وجودمان برای پیروزی بجنگیم و انشاءالله بعد از چند سال خستگی را از تن هواداران خارج کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چقدر احتمال دارد این بازی به ضربات پنالتی بکشد گفت: در بازی‌های جام حذفی پیش بینی هر اتفاقی را باید کرد احتمال اینکه این بازی به پنالتی بکشد مصلما وجود دارد و ما نیز از این لحاظ خود را آماده کرده‌ایم. تنها مشکل ما این است که فرصتی برای تمرین تاکتیکی نداشتیم بعد از بازی با نفت یک جلسه ریکاوری کردیم یک جلسه تمرین تاکتیکی و امروز هم مجبور بودیم سبک تمرین کنیم. به هر حال زمان کم است و فرصت بازسازی نداریم. اما با همه این مشکلات فردا فقط برای برد به میدان خواهیم رفت.

درخشان با تأکید براینکه تعدادی از بازیکنان مصدوم و محروم تیمش زیاد است درباره جذب نفرات جدید گفت: با توجه به زمان کمی که در اختیار ما قرار دارد فرصت فکر کردن جذب بازیکن خارجی را نداریم اما بعد از این بازی فرصت خوبی است تا یکی دو بازیکن خارجی را در تمرینات تست کنیم.

وی همچنین با تأکید براینکه شانس سوشا مکانی از نیلسون بیشتر است تا در بازی فردا در ترکیب اصلی باشد خاطرنشان کرد: مکانی در بازی‌های ما در جام حذفی عملکرد خوبی داشته و در ضربات پنالتی ناجی پرسپولیس شده است به این خاطر او به احتمال خیلی قوی فردا در ترکیب است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از خریدهایش از جمله رضا خالقی فر و مهدی جعفرپور راضی است یا خیر، گفت: این دو بازیکن اولویت های اول من برای خط حمله و دفاع راست نبوده‌اند اما باید بگویم خالقی‌فر در اولین بازی با وجود اینکه فقط 20 دقیقه با ما تمرین کرده بود عالی کار کرد. او نشان داد بازیکن تاکتیک پذیری است و در آینده به کارم می‌آید اما جعفرپور تا الآن نتوانسته خواسته‌های مرا برآورده کند و شاید مجبور شویم در مورد او تصمیم دیگری اتخاذ کنیم.

درخشان در خاتمه در مورد خواسته سایپا مبنی بر معاوضه دو بازیکن پرسپولیس با بابک حاتمی نیز تصریح کرد: حاتمی را می‌خواهیم اما از باشگاه سایپا انتظار داریم با ما کنار آمده و در ازای او یک بازیکن بگیرد.

۱۳۹۳/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...