نسخه چاپی

جلسه ای با طعم فتنه/ عكس های خاتمی در زاهدان پایین كشیده شد!

«نخستین گردهمایی جوانان اصلاح طلب حامی دولت در استان سیستان و بلوچستان» در حالی قرار است روز آینده در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شود كه برگزاركنندگان این مراسم از مدت ها پیش سعی بر پالایش افراد حاضر در مراسم داشته اند تا منتقدین نتوانند به هیچ عنوان در سالن حاضر شوند

به گزارش نما به نقل از میدان ۷۲، «نخستین گردهمایی جوانان اصلاح طلب حامی دولت در استان سیستان و بلوچستان» در حالی قرار است روز آینده در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شود که برگزارکنندگان این مراسم از مدت ها پیش سعی بر پالایش افراد حاضر در مراسم داشته اند تا منتقدین نتوانند به هیچ عنوان در سالن حاضر شده و تریبونی یک طرفه در اختیار مدعوین قرار گیرد.

این مراسم که قرار است با سخنرانی «حسین مرعشی»، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی، و «مرتضی مبلغ»، معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات، در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شود، تاکنون حواشی بسیاری را ایجاد نموده است.

بنرهای این مراسم که حاوی عکس «سید محمد خاتمی» بوده اند با حمایت استانداری سیستان و بلوچستان، به طور گسترده در سطح شهر زاهدان نصب گردیده اند. این اقدام در حالی انجام می گیرد که تحرکات افراطیون اصلاح طلب از مدت ها پیش جهت تطهیر سران فتنه و بازگرداندن آنها به میدان سیاست آغاز شده است و حال سوال اینجاست که با توجه به مصوبه شورای عالی امنیت ملی(که ریاست آن بر عهده رئیس جمهور می باشد) در مورد ممنوع التصویر بودن خاتمی چه کسی با عوامل این اقدام برخورد خواهد کرد؟!

گردهمایی جوانان اصلاح طلب حامی دولت در استان سیستان و بلوچستان

لازم به ذکر است که دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در پی نصب این بنر اقدام به پایین آوردن آن نمودند و مردم شهر زاهدان نیز با پاره کردن عکس خاتمی اعتراض خود را به نصب این بنر اعلام نموده اند.

۱۳۹۳/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...